Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
Beoordeeld op 7 februari 2016

Dit hotel is een goed budget hotel. De bedden liggen prima, het was netjes schoongemaakt en ook was er prima Wifi (gratis). Met dit budget hotel van ibis moet je er wel op letten dat het erg gehorig is in de kamers en de deuren naar de douche en wc kun je niet op slot doen. Er was geen lift waardoor je met alle bagage de trappen op moet.

Kamertip: op hogere verdiepingen is er een ietwat beter uitzicht.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 7 februari 2016

Heb hier verbleven om een nacht te overburgen van mijn reis naar parijs. Dit hotel is zeer basic maar goed om een nachte te slapen. Wij hebben geen ontbijt gehad dus hebben daar geen ervaring mee. Maar in algemeen zeer goed te doen.

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2015 via mobiele applicatie

Budget hotel buiten Luik
Goed ontbijt en perfecte bedden met televisie, perfect WiFi, aparte wc en apparaten voor fris en koffie voor in de nacht
Gratis parkeren met een afsluitbaar hek
Ook gemakkelijk te bereiken via de hoofdweg

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 15 september 2015

Eenvoudig hotel zonder lift. Kamer was schoon met toilet op de kamer. Heel sober. De receptionist was niet erg spraakzaam toen wij naar een restaurant vroegen ja hier naar links, nou niets te vinden, dan maar een macdonalds. Vroegen ook om noch een nacht extra te blijven en daar werd hij helemaal niet vrolijk van nee we zitten vol in het Duits.

Kamertip: Niet te doen voor invaliden
Datum van verblijf: juli 2015
Emmanuelle J, General Manager van B&B HOTEL Liège Rocourt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2015

Hallo,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te schrijven naar aanleiding van uw verblijf bij ibis budget Liege.

We vinden het vervelend dat de service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we willen u bij deze onze welgemeende excuses aanbieden.
De ibis budget streven ernaar om u tijdens uw verblijf service van de hoogste kwaliteit te bieden en daarom hechten wij veel waarde aan uw feedback.
De nodige maatregelen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de service van het hotel voldoet aan de kwaliteitsstandaard zoals vastgelegd in ons kwaliteitshandvest.

Nogmaals dank voor uw opmerkingen. Wij kunnen hiermee onze service verbeteren en hopelijk uw vertrouwen terugwinnen.

Hoogachtend,

Uw ibis budget Liege-hotel

Beoordeeld op 24 juli 2015

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com