TravelocityUS$ 56

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 12 december 2014

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 10 december 2014

Bij aankomst was de kamer niet gereed kan gebeuren. de receptionist melde dit erg chagrijnig en in het duits 1 stunde.bij aankomst in de avond een andere receptionist erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was wel schoon en redelijk netjes. hotel voor de rest niet erg netjes.

ontbijt erg slecht koffie machine was stuk er wedt oploskoffie aangeboden niet erg lekker. broodjes oud, borden niet schoon en nat dienbladen nat en weer de chagrijn in het hotel.

helaas voor ons nooit meer ook nog nooit meegemaakt ook niet bij andere buget ibis hotels.

Kamertip: niet naar dit hotel gaan.
Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 3 juli 2014

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Emmanuelle J, Directeur général van B&B HOTEL Liège Rocourt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2014

Beoordeeld op 3 juni 2014

Datum van verblijf: mei 2014