“Top adresje !”
Beoordeling van Restaurant Sjalotte

Restaurant Sjalotte
Geclassificeerd als nr. 2 van 86 Restaurants in Tongeren
Prijsklasse: € 19 - € 75
Beschrijving: In ons nieuw geopende Restaurant Sjalotte kunt u genieten van de heerlijke gerechten vers gemaakt door Chef kok Mathijs Koonen. Wij werken met dagverse streekproducten en stellen elke dag een verrassend menu samen. Geniet van klassieke gerechten in een nieuw jasje. We kunnen rekening houden met: vegetarisch, glutenvrij, suikervrij.
17 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten , vriendelijke top bediening ; aangenaam kader .
Chef is zeer begaan met zijn cliënteel en zorgt dat je je meer dan welkom voelt !

Datum van bezoek: mei 2023

12 april 2023 beoordeeld

Dit restaurant was voor ons een heel aangename verrassing. We logeerden in een B&B en gingen daarom naar een dichtbij gelegen restaurant. En wat voor ééntje!!!
Fantastische bediening, heel vriendelijk en attent, goede atmosfeer en inrichting, en heerlijk eten. Moderne franse keuken maar tot in de puntjes afgewerkt en vol met smaak. We hebben er heel veel van genoten!!!

Datum van bezoek: november 2022
26 maart 2023 beoordeeld

Hier ga je heen voor een avondje culinair genieten in een ongedwongen amicale sfeer. Zeker de Chef's Table is een absolute aanraden met vrienden of familie. Matthijs serveert een reeks topgerechtjes waarbij dagverse kwaliteitsingrediënten centraal staan. De fijne garnituren zijn telkens een meerwaarde en versterken harmonieus het hoofbestanddeel. De chef haalt zijn inspiratie overal ter wereld bij topadresjes en deelt graag zijn visie, passie en ervaringen met de gasten. Aarzel niet om Matthijs volledig de vrije hand te geven en laat hem gerust wat 'extra's' toevoegen buiten het menu om. Alles blijft betaalbaar voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt. Wie hier zeurt over de grootte van de porties, heeft het totaal niet begrepen. Die zijn namelijk perfect voor dit soort keuken waarbij je ook bij elke volgende gang nog ten volle de smaken moet kunnen onderscheiden en beleven. Derde bezoek reeds voor ons en we komen zeker nog terug. Dat je na afloop gewoon kan blijven nakaarten aan tafel in de keuken om nadien gewoon de trap op te lopen naar je gezellige B&B kamer om 's morgens ook nog eens verwend te worden met een superontbijt, maakt het helemaal af!

Datum van bezoek: maart 2023
24 maart 2023 beoordeeld

De gerechtjes waren lekker en verfijnd. Maar... veeeel te kleine porties. Je had het in 2 happen op. Brood werd nauwelijks bijgevuld, na herhaaldelijk vragen. Er werd telkens gezegd dat het brood nog in de oven stond. We begonnen met een porto. 1 cm in een glaasje voor dik 5 euro. Mijn man vroeg bij het eten La Cress van het vat, die was op. Duvel, die stond niet koud. Cola zero, die hadden ze niet meer en cola light serveerden ze sowieso niet. Dus maar water gedronken omdat we geen wijnliefhebbers zijn. We zijn er met honger buiten gegaan, dat zou toch niet mogen als je zoveel betaalt. Jammer. Gelukkig zaten de smaken wel goed en was de bediening top.

Datum van bezoek: februari 2023
23 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo ongelofelijk lekker gegeten hier! Mijn vriend en ik hebben een 6-gangen diner genomen. Elk gerechtje kon mij enorm bekoren, ook al ben ik nogal een moeilijke eter. De combinaties aan heerlijke smaken die de chef op een prachtig afgewerkt bord tovert, hebben mij helemaal verliefd gemaakt op de zaak! Daarnaast was de bediening top! Je dineert in een huiselijke, warme sfeer terwijl de bediening je elk stap perfect toelicht. Dit was echt een meerwaarde. We komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Restaurant Sjalotte bekeken, bekeken ook

Tongeren, Limburg Province

In Restaurant Sjalotte geweest? Deel je ervaringen!