Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Supervriendelijke eigenaars Hildegarde en Jack, heel behulpzaam, elke dag van ons 5 daags verblijf genoeg afwisseling in het ontbijt. Elke dag verschillende zelfgemaakte confituurtjes. Alles spik en span. Enige minpunt is dat je als gast geen gebruik mag maken van een stuk van de tuin. Misschien naar de toekomst een ideetje om eens over na te denken en dit op te lossen dmv 1 of andere opdeling. Nu 5 dagen in de suite gelogeerd maar de kamille kamer gezien te hebben zal dat ons volgende verblijf zijn. We komen zeker terug. Danny & Greet

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 30 maart 2019

Deze B&B moet het vooral hebben van zijn uiterst vriendelijke uitbaters! Daar kan bijna niemand tegenop. Nadeel is wel dat de B&B hoger staat aangeschreven dan wij het aanvoelden. De kamers zijn heel ruim en zeer net met goede bedden. Enkel kregen wij het niet warm op de kamer ( januari 2019) en moesten we dekens bijvragen ( wat geen enkel probleem was). De badkamer was redelijk klein en functioneel maar vooral slecht verlicht.
Bij boeking hadden we gekozen voor de suite omwille van het bubbelbad maar er was iets misgelopen dus kregen we een andere kamer. Dit zette toch wel een domper op het weekend want we hadden er enorm naar uitgekeken. We kregen wel een kleine compensatie maar het wrange gevoel is helaas blijven hangen. Het kan iedereen gebeuren natuurlijk maar een ander boekingsprogramma had dit kunnen vermijden.
De bijgeboekte rugmassage was heel goed maar minder geschikt voor mensen met nek problemen omwille van de keuze van massagetafel. Het ontbijt was ruim genoeg en lekker met huisbereide confituren maar we hebben al beter en ook slechter gehad. Voor ons dus gemiddeld. Raar wel dat men de dag ervoor al wenst te weten wat voor eitje je graag eet en om hoe laat. Pluspunt is dan weer dat ze voor mijn man extra voor Bio - eitjes hadden gezorgd.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Zeer verzorgde b&b met heel vriendelijke eigenaars. Het ontbijt was gewoon fantastisch. Het beste ontbijt dat ik al ooit ergens heb gekregen. Ook hier tonen de gastvrouw en -heer dat ze hun gasten thuis willen doen voelen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Den Bongaert ligt in het dorpje Mal nabij Tongeren. Vlaanderens oudste maar ook toeristische trekpleisters als Maastricht, Hasselt, Luik, Bilzen, en Genk liggen op een boogscheut van deze B&B. Vergeet ook de wondermooie natuur van het Limburgse Haspengouw - met prachtige fruitbloesems in het voorjaar en een aantal interessante wijnkastelen - niet te bezoeken.
Hildegarde en Jack ontvangen je met open armen en een 'big smile'. Zij laten geen kans onbenut om hun gasten in de watten te leggen. Hun positieve 'vibe' werkt aanstekelijk!
De drie kamers zijn bijzonder ruim en luxueus-landelijk ingericht. Alle modern comfort en véél méér is er aanwezig. De bedden liggen heerlijk en de groene omgeving is rustgevend. Wie er zin in heeft kan gebruik maken van het mooie binnenzwembad, de Spa-faciliteiten en/of een knusse zithoek in de tuin.
Het geserveerde ontbijt is uitgebreid en voorzien van zowel zoute als zoete lekkernijen uit de streek. Hildegarde is een prima kok en etaleert haar kookkunsten met véél verve: de obligate eitjes en zelfgemaakte confitures ontbreken niet! Voor het diner zijn er heel wat leuk-lekkere adresjes in de buurt.
Wij hebben genoten van 'Den Bongaert' én de streek, beslist een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 juli 2016

Gastvrijheid is uitgevonden in dit kleine dorpje in de buurt van Tongeren. Niet alleen Den Bongaerd, maar ook bij de buren (restaurant Sjarlotte). Wat een bijzonder vriendelijke mensen hier allemaal.

Combineer deze gastvrijheid met hele mooie kamers, een uitstekend ontbijt, een kleine, maar prima Spa en je beschrijft Den Bongaerd op de best mogelijke manier. Hildegard en Jack staan steeds voor hun gasten klaar.

Bedden zijn fantastisch...

Een heel klein minpuntje: Balkon mag een kleine opknapbeurt krijgen.

Wij raden dit aan iedereen aan.

Datum van verblijf: juli 2016