myriamvanacker
Gent, België

Prachtig en heerlijk logeren

Beoordeling van Huys van Steyns
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Reeds een aantal jaren gaan wij in mei een weekend naar Tongeren. Iedere keer verblijven wij in het Huys van Steyns. Het is heerlijk,om daar gast te zijn. Prachtige kamers, een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en een zeer warm onthaal. Mijn stelt alles in het werk om je een aangenaam verblijf te laten ervaren. Telkens kiezen wij voor het arrangement in restaurant infirmerie. In een woord. Heerlijk. Bij leven en welzijn zien jullie ons volgend jaar terug.
Kamertip: Daar verblijven en van daaruit de omgeving ontdekken. 👍
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
0.5 km van Huys van Steyns
4.0 km van Huys van Steyns
0.7 km van Huys van Steyns
Meer hotels in Tongeren bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Ideale ligging voor wie met de trein komt, op vijf minuten ben je van het station in het hotel waar je een onderdompeling krijgt in luxe en gastvrijheid.
De kamer die we hadden was erg ruim, zeer mooi ingericht en voorzien van alle comfort.
Uitgebreid ontbijt genoten in de schitterende ontbijtruimte met als bonus (en kers op de Limburgse taart) een leuke babbel met Lizzy, de ideale gastvrouw.
Een extra pluim voor het onderhoudspersoneel, de kamer en badkamer ademden zuiverheid uit.
Heerlijk adres voor een weekendje weg of om uitgebreid de prachtige antiekmarkt op zondagochtend te bezoeken.
Geheim tip: als je in Tongeren bent moet je op de markt een ijsje gaan eten in de 'Gelateria Mario' op het marktplein, meer dan de moeite waard.

Beoordeeld op 11 mei 2024 via mobiele applicatie

Aangename kennismaking met Laurent, de broer van Corné waar we verbleven in hotel Caelus VII op 10 min stappen.
We mochten gebruik maken van hun fietsstalling tijdens ons verblijf in Caelus VII.
Heel gastvrije mensen.
Zeker aanrader voor fietsvakanties.

Beoordeeld op 4 november 2023 via mobiele applicatie

Het is een prachtig en gezellig hotel en de karakteristieke elementen van het gebouw zijn bewaard gebleven. Ruime privé parkeergelegenheid. De kamers zijn schoon, netjes en het ontbijt is een aanrader! Super vriendelijk ontvangen door gastheer Laurent welke vele tips had wat te doen en waar te eten in Tongeren.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 2 oktober 2023 via mobiele applicatie

Super mooi hotel met een mooie geschiedenis die je overal in het statige pand terug ziet. Kamers prachtig ingericht, en zeer goed schoongemaakt. Ontbijt zeer verzorgd en heerlijk.
Laurent en zijn team zijn fantastisch en gastvrijheid staat hoog in hun vaandel.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 23 augustus 2023

Fijn ingerichte ruime kamers met een heerlijk bed, tevens een ruime badkamer met top douche. Fantastisch ontbijt! Personeel (met name Corné) super vriendelijk en behulpzaam.
Fietsen konden in een afsluitbare stalling geladen worden.
top aanrader, wij gaan daar zeker terug!

Kamertip: Mensen die slecht ter been zijn, beste op de benedenverdieping boeken.
Datum van verblijf: augustus 2023