Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 2 oktober 2023 via mobiele applicatie

Super mooi hotel met een mooie geschiedenis die je overal in het statige pand terug ziet. Kamers prachtig ingericht, en zeer goed schoongemaakt. Ontbijt zeer verzorgd en heerlijk.
Laurent en zijn team zijn fantastisch en gastvrijheid staat hoog in hun vaandel.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 23 augustus 2023

Fijn ingerichte ruime kamers met een heerlijk bed, tevens een ruime badkamer met top douche. Fantastisch ontbijt! Personeel (met name Corné) super vriendelijk en behulpzaam.
Fietsen konden in een afsluitbare stalling geladen worden.
top aanrader, wij gaan daar zeker terug!

Kamertip: Mensen die slecht ter been zijn, beste op de benedenverdieping boeken.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 27 juni 2023

Wij kwamen hier enkel ontbijten. We werden erg vriendelijk ontvangen. Heel lekker, uitgebreid en verzorgd ontbijt. Na het ontbijt kregen we van de gastheer nog veel extra info over de stad en bezienswaardigheden. Een aanrader.

Beoordeeld op 25 juni 2023

Het onthaal was heel vriendelijk en mensgericht. We voelden ons omniddellijk thuis.
De kamer 4 is een oase van rust met een heel comfortabel bed.
Voor het ontbijt mochten we kiezen voor de eieren, heel speciaal en gerafineerd geserveerd. Gewoonweg fantastische ervaring.
Carine

Beoordeeld op 25 juni 2023

uniek concept! een authentiek pand met de persoonlijke ontvangst door supervriendelijke dame (Katrien met goeie uitleg over Tongeren) en lijkt op een B&B-ervaring, maar met de luxe van een kleinschalig hotel met alles er op en eraan (tot zelfs washanden en zeer kwaliteitsvolle badprodukten). De eigen stijl in een historisch pand wordt in alle kleine details doorgetrokken (Ambiorixsleutel, authentieke kranen) en hebben er enorm van genoten! uiteraard is de afgeschermde parking een extra troef. De meneer die 's morgens instond voor de ontbijtservice heeft ons verwend op een heel attente wijze (koffiekopje opwarmen met warm water zodat onze koffie langer warm bleef)...waar kan je zo een service nog vinden?? rustige,frisse ruimte met zicht op het tuintje en een kwaliteitsvol ruim aanbod tijdens het ontbijt waar niets aan ontbrak. Komen zeker en vast terug naar Tongeren voor dit hotel! een 4 sterrenbeleving in een 3sterrenzaak: je moet het maar doen! 1 tip echter : probeer airco te integreren indien mogelijk ?

Kamertip: zeker parking bij boeken!