Rik

W.E. Tongeren

Beoordeling van Huys van Steyns
5,0 van 5 bollen22 mrt 2023 beoordeeld
Tweede maal daar, en zoals te verwachten SUPER!!
Vriendelijke ontvangst, en de kamer GEWELDIG!!
Ruim. Groot bed, goede matras en kussens.
Badkamer met alles erop en eraan, zelfs washandjes!!
Ontbijt, om uw vingers bij af te likken!! Met de vriendelijke en persoonlijke bediening van de patron zelf.
Datum van verblijf: maart 2023
Kamertip: Boek meteen ook een parkeerplaats bij het hotel. Straten staan nogal vlug vol.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
  • ZenHotels.com
0.7 km van Huys van Steyns
Meer hotels in Tongeren bekijken
Beoordeeld op 31 december 2022

Mooi en gezellig hotel.
Zeer goed en volledig ontbijt. Alles was voorhanden.
Vriendelijk ontvangst door gastheer en ook bij ontbijt was bediening zeer vriendelijk.
Iets buiten centrum gelegen maar wel op wandelafstand van de grote markt

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 12 oktober 2022

We kozen een kleinschalig hotel. De ontvangst en bediening tijdens ons verblijf was super! Vanaf de aankomst tot het vertrek hadden we echt een gevoel dat we met ons gat in de boter gevallen waren. Een uitstekende keuze voor een kort verblijf in deze aangename historische stad.

Kamertip: Geen onderscheid in de 9 kamers die het hotel telt. Sowieso uitstekend.
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 30 september 2022 via mobiele applicatie

Hotel met geheel eigen uitstraling. Voormalig familiehuis van schoenenfabrikant ; dit thema is goed voortgezet in het smaakvolle interieur.
We kregen kamer 9 op de bovenste verdieping. Was toch een stuk kleiner dan de kamers die we op de foto’s hebben gezien.
Moest bukken om mijn hoofd niet te stoten tegen de hanglamp. Badkamer verder prima. Ontbijt was goed en de bejegening van de receptionist was uitstekend en persoonlijk.
Wat ons wel stoorde was de aanrekening van “servicekosten”. Onduidelijk waarvoor. We hadden rechtstreeks geboekt op de site van het hotel. Het kon geen toeristenbelasting zijn want die bestaat niet in Tongeren.
Ik zou de eigenaar aanraden om gewoon de kamerprijs te verhogen en niet dit soort trucs uit te halen, wat dat laat een wat rare smaak achter.

Beoordeeld op 22 september 2022

· Een mooi hotel in het centrum van Tongeren, vlakbij het trein station en met privé parkeerplaats. De ontvangst was zeer vriendelijk met een goede uitleg over Tongeren. De zeer ruime kamer is recente en mooi ingericht. Het ontbijt is uitstekend.
De badkamer en wc niet afgesloten maar onderdeel van de kamer met een scheidingswand.

Beoordeeld op 11 september 2022

Onze ervaring in dit hotel was super! Enorme gastvrijheid, nette kamer, subliem ontbijt en flexibiliteit zijn de ingrediënten voor een fantastisch verblijf in 't Huys van Steyns! Grote aanrader! We gaan zeker terug.