Vio.com
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 11 september 2022

Onze ervaring in dit hotel was super! Enorme gastvrijheid, nette kamer, subliem ontbijt en flexibiliteit zijn de ingrediënten voor een fantastisch verblijf in 't Huys van Steyns! Grote aanrader! We gaan zeker terug.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 11 september 2022 via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring daar te verblijven, zeer gezellig ingericht, zeer proper, super vriendelijke ontvangst, je wordt er geholpen om de leukste plekjes van Tongeren te ontdekken, zeer lekker en verzorgd ontbijt. Kortom een prachtig hotel! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 18 augustus 2022

Het voorbije verlengd weekend hebben wij in dit prachtige pand gelogeerd, dit op aanraden van een bevriend koppel. Het was een zeer aangename ervaring. Duidelijke en vriendelijke communicatie vooraf, zelfs sms met gps-instructies dag voor de aankomst. Zeer hartelijk ontvangen door zowel de gastheer als de gastvrouw, aangename ruime kamers, prachtig pand, zeer verzorgd ontbijt. Gastheer & gastvrouw zijn uiterst behulpzaam en doen er alles aan om u te verwennen tijdens het verblijf. Reservatie taxi, restaurant, … niets is hen teveel. Doe zo verder!! Wij komen hier zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 3 augustus 2022

Een prachtig en sfeervol hotel! Een fijn en enthousiast onthaal door de gastheer en gastvrouw! Mooie kamer, met heerlijke douche en bed! Het ontbijt was van heel hoog niveau, nooit eerder zo lekker en goed ontbeten in een hotel. Alles tot in de kleinste details verzorgd. Perfect, we komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 5 juni 2022 via mobiele applicatie

We hebben last minute geboekt via een bon. Wat een ervaring. Duidelijke communicatie per mail en sms vooraf, degelijke uitleg bij aankomst.
De kamer op de 2de verdieping was de kleinste van allemaal,maar nog ruim en comfortabel. Goed bed en services,zoals water, thee en koffie. De badkamer is ruim met inloopdouche. Alles klopt zoals op de website.
Het ontbijt assortiment is ruim en van goede kwaliteit met vers producten en een prima service en leuke babbel met de eigenaar.En aanrader voor een fietstocht richting St Truiden of Maastricht. “ Resto de Infirmerie” is een aanrader.
Zelfde kwaliteit en service

Kamertip: Het hotel is in een historisch pand. Je hoort dus wel soms wat thuiskomende buren of dergelijke.
Datum van verblijf: juni 2022