Beoordeeld op 28 februari 2022

We verbleven 1 nacht (vrijdag – zaterdag) in dit historisch pand.
De eigenaar is super vriendelijk, en de ontvangst erg hartelijk.
We kregen onmiddellijk een heel duidelijk en compleet overzicht van wat de stad te bieden heeft en wat de aanraders zijn. Daarnaast konden we gelijk inchecken (in de voormiddag), zodat we onmiddellijk op pad konden.
Onze kamer en badkamer (tweede verdieping) waren erg ruim.
Het hotelletje zelf ligt op (korte) wandelafstand van het centrum van Tongeren, en is daardoor rustig gelegen én biedt een eigen parkeerplaats (10 EUR / nacht). Indien mogelijk wordt zelfs aangeboden om de wagen na uitchecken te laten staan = pluspunt!
Het ontbijtbuffet was rijkelijk met veel keuze. We werden zelfs bediend met drankjes en naar wens gebakken eitjes.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 7 december 2021 via mobiele applicatie

Professioneel klantvriendelijke ontvangst.
Gezellige babel bij aankomst met heel wat informatie over bezienswaardigheden in Tongeren.
Ruime kamer en badkamer.
Gezellige zithoek waar je rustig een boek kan lezen en een drankje kan nuttigen tegen zeer democratische prijzen.
Lekker uitgebreid ontbijt.
Privé parking en op een boogscheut van het centrum.
Nen aanrader als je wil overnachten in Tongeren

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Super vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Mooie ruime kamer met tip top badkamer. Lekker ontbijt , eitjes op vraag à la minute klaargemaakt. Komen zeker terug als we nog eens in de buurt komen. Hotel op wandelafstand van centrum en antiekmarkt op zondag.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 8 oktober 2021

We hebben 2 nachten verbleven in Huys van Steyns. Via het hotel ook een arrangement geboekt in restaurant AlterMezzo en Infirmerie. Perfect geregeld.
We hadden een taxi besteld om ons van en naar AlterMezzo te brengen. (taxi-maatschappij 'Ambiorix' uit Tongeren. De heenrit werd forfaitair aangerekend als € 15. De terugrit zou wat duurder zijn aldus de taxichauffeur (onderweg volop zijn beklag en ongenoegen over drukte en ongeduldige klanten moeten aanhoren) . Na een perfecte avond in AlterMezzo komt een chauffeur van dezelfde taxi-maatschappij ( Ambiorix) ons ophalen. Kostprijs € 9,60 ... in dit al een stuk in de avond. We hebben dit verteld aan Laurent van Huys van Steyns en hij heeft onmiddellijk contact genomen met deze maatschappij, telefonisch niet te bereiken op dat moment. Ondertussen 2 x via mail contact gezocht, zonder succes.
Het verblijf, de locatie, het ontbijt en de ontvangst waren top !! Zeker een aanrader !! Bedankt Laurent en team !

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 16 september 2021

Ruime kamer met dito badkamer. Wij hadden kamer 7. Zeer lekker ontbijt en uitermate vriendelijke bediening. Zowel bij inchecken, uitchecken en ontbijt. Grote parking en mogelijkheid om fietsen veilig op te bergen.

Datum van verblijf: september 2021