Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 8 oktober 2021

We hebben 2 nachten verbleven in Huys van Steyns. Via het hotel ook een arrangement geboekt in restaurant AlterMezzo en Infirmerie. Perfect geregeld.
We hadden een taxi besteld om ons van en naar AlterMezzo te brengen. (taxi-maatschappij 'Ambiorix' uit Tongeren. De heenrit werd forfaitair aangerekend als € 15. De terugrit zou wat duurder zijn aldus de taxichauffeur (onderweg volop zijn beklag en ongenoegen over drukte en ongeduldige klanten moeten aanhoren) . Na een perfecte avond in AlterMezzo komt een chauffeur van dezelfde taxi-maatschappij ( Ambiorix) ons ophalen. Kostprijs € 9,60 ... in dit al een stuk in de avond. We hebben dit verteld aan Laurent van Huys van Steyns en hij heeft onmiddellijk contact genomen met deze maatschappij, telefonisch niet te bereiken op dat moment. Ondertussen 2 x via mail contact gezocht, zonder succes.
Het verblijf, de locatie, het ontbijt en de ontvangst waren top !! Zeker een aanrader !! Bedankt Laurent en team !

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 16 september 2021

Ruime kamer met dito badkamer. Wij hadden kamer 7. Zeer lekker ontbijt en uitermate vriendelijke bediening. Zowel bij inchecken, uitchecken en ontbijt. Grote parking en mogelijkheid om fietsen veilig op te bergen.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 5 september 2021

Wij hebben 2 nachten overnacht in dit authentiek, goed gelegen, en zeer verzorgd hotel. Zeer ruime en verzorgde kamer (nr 4), met veel lichtinval. Gesloten bergplaats voor fietsen, parking auto mogelijk mits reservatie. Verzorgd en lekker ontbijt. Gastheer en gastvrouw zeer sympathiek en attent en behulpzaam op elk vlak. Wij komen zeker terug. Streek zelf ook aanrader. Hotel Caelus in Tongeren centrum wordt gerund door de broer en eveneens topadres om te verblijven.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie op wandelafstand van het centrum. Supervriendelijke, lieve mensen.. het zijn mooi ingerichte en verzorgde kamers. Het ontbijt was top, alles vers en verzorgd. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten op een gezellig terras. Pluspunt is dat er een paar parkeerplaatsen ter beschikking zijn (wel op voorhand laten weten). Een echte aanrader

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit cosy en authentiek hotel in Tongeren verdient echt alle lof. Nergens werden we zo hartelijk en gastvrij ontvangen als door gastheer Laurent. Het hotel ademt de voorgeschiedenis van de vroegere fam Steyns, stichters schoenmerk Ambiorix. Het vroege incheckuur, late uitcheckuur, de nodige info om Tongeren te verkennen, goede ligging, een heerlijk ontbijt, de prachtige kamers, priveparking, ... kortom het hotel heeft alle troeven in huis voor een fantastisch verblijf. Een echte aanrader!! D.Wens

Datum van verblijf: augustus 2021