Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com124 US$
Booking.com124 US$
Priceline124 US$
eDreams124 US$
Orbitz.com124 US$
Travelocity124 US$
Beoordeeld op 5 september 2021

Wij hebben 2 nachten overnacht in dit authentiek, goed gelegen, en zeer verzorgd hotel. Zeer ruime en verzorgde kamer (nr 4), met veel lichtinval. Gesloten bergplaats voor fietsen, parking auto mogelijk mits reservatie. Verzorgd en lekker ontbijt. Gastheer en gastvrouw zeer sympathiek en attent en behulpzaam op elk vlak. Wij komen zeker terug. Streek zelf ook aanrader. Hotel Caelus in Tongeren centrum wordt gerund door de broer en eveneens topadres om te verblijven.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 16 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie op wandelafstand van het centrum. Supervriendelijke, lieve mensen.. het zijn mooi ingerichte en verzorgde kamers. Het ontbijt was top, alles vers en verzorgd. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten op een gezellig terras. Pluspunt is dat er een paar parkeerplaatsen ter beschikking zijn (wel op voorhand laten weten). Een echte aanrader

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit cosy en authentiek hotel in Tongeren verdient echt alle lof. Nergens werden we zo hartelijk en gastvrij ontvangen als door gastheer Laurent. Het hotel ademt de voorgeschiedenis van de vroegere fam Steyns, stichters schoenmerk Ambiorix. Het vroege incheckuur, late uitcheckuur, de nodige info om Tongeren te verkennen, goede ligging, een heerlijk ontbijt, de prachtige kamers, priveparking, ... kortom het hotel heeft alle troeven in huis voor een fantastisch verblijf. Een echte aanrader!! D.Wens

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021

Een prachtig en goed gelegen hotel. Zeer warm en vriendelijk onthaal met een enorm enthousiasme en goede tips over Tongeren en omgeving en de geschiedenis van het huis. Mooie grote kamer met badkamer, alles voorzien voor een aangenaam verblijf.
Een veilige parking aan het hotel. Ontbijt perfect in orde en zeer lekker. De sympathieke eigenaars zijn zeer behulpzaam en zorgen ervoor dat je niets tekort komt. In dit hotel kan je genieten van een weekendje weg. Je gaat ontspannen terug naar huis.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021

Zeer goed gelegen romantisch hotel. De naastgelegen parking is een grote troef.
Zeer vriendelijk onthaal met uitgebreide uitleg hoe we best Tongeren konden verkennen. Kamers zijn zeer ruim en hebben allemaal een mooie badkamer. Wat we vooraf al wel wisten dat het hotel nog overal houten vloeren en houten trappen had.
Als je geen gekraak wil horen neem je best oordopjes mee. Maar het uitgebreid ontbijt maakt weer alles goed !! Kortom een aanrader op alle vlakken !!

Datum van verblijf: juni 2021