129 US$
Priceline129 US$
eDreams129 US$
Travelocity115 US$
Beoordeeld op 6 juli 2021

Een prachtig en goed gelegen hotel. Zeer warm en vriendelijk onthaal met een enorm enthousiasme en goede tips over Tongeren en omgeving en de geschiedenis van het huis. Mooie grote kamer met badkamer, alles voorzien voor een aangenaam verblijf.
Een veilige parking aan het hotel. Ontbijt perfect in orde en zeer lekker. De sympathieke eigenaars zijn zeer behulpzaam en zorgen ervoor dat je niets tekort komt. In dit hotel kan je genieten van een weekendje weg. Je gaat ontspannen terug naar huis.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021

Zeer goed gelegen romantisch hotel. De naastgelegen parking is een grote troef.
Zeer vriendelijk onthaal met uitgebreide uitleg hoe we best Tongeren konden verkennen. Kamers zijn zeer ruim en hebben allemaal een mooie badkamer. Wat we vooraf al wel wisten dat het hotel nog overal houten vloeren en houten trappen had.
Als je geen gekraak wil horen neem je best oordopjes mee. Maar het uitgebreid ontbijt maakt weer alles goed !! Kortom een aanrader op alle vlakken !!

Beoordeeld op 29 juni 2021

Verzorgde ruime kamer met de nodige voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam onthaal met alle nodige info over de toeristische mogelijkheden Geen restaurant in het hotel maar zeer veel mogelijkheden in de nabijheid.

Bedank 1.303.675.900.030.036
Beoordeeld op 29 juni 2021

Mooie ruime kamer en zeer ook ruime luxe badkamer. Zeer goed verzorgd ontbijt met een prima service door de sympathieke uitbaters.
Een echte aanrader voor een bezoek aan de historische stad Tongeren!
Een veilige afgesloten parking voor de auto aan het hotel is zeker ook een pluspunt.

Beoordeeld op 29 juni 2021

stijlvolle, mooie kamers. top ontbijt. vriendelijke ontvangst. perfecte ligging om Tongeren te ontdekken (5min wandelen tot in centrum), pluspunt is zeker de parking aan het verblijf.
hadden er een geweldig verblijf, zeker een aanrader