Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
Travelocity
3 weken geleden beoordeeld

Zeer goed gelegen romantisch hotel. De naastgelegen parking is een grote troef.
Zeer vriendelijk onthaal met uitgebreide uitleg hoe we best Tongeren konden verkennen. Kamers zijn zeer ruim en hebben allemaal een mooie badkamer. Wat we vooraf al wel wisten dat het hotel nog overal houten vloeren en houten trappen had.
Als je geen gekraak wil horen neem je best oordopjes mee. Maar het uitgebreid ontbijt maakt weer alles goed !! Kortom een aanrader op alle vlakken !!

4 weken geleden beoordeeld

Verzorgde ruime kamer met de nodige voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam onthaal met alle nodige info over de toeristische mogelijkheden Geen restaurant in het hotel maar zeer veel mogelijkheden in de nabijheid.

Bedank 1.303.675.900.030.036
4 weken geleden beoordeeld

Mooie ruime kamer en zeer ook ruime luxe badkamer. Zeer goed verzorgd ontbijt met een prima service door de sympathieke uitbaters.
Een echte aanrader voor een bezoek aan de historische stad Tongeren!
Een veilige afgesloten parking voor de auto aan het hotel is zeker ook een pluspunt.

4 weken geleden beoordeeld

stijlvolle, mooie kamers. top ontbijt. vriendelijke ontvangst. perfecte ligging om Tongeren te ontdekken (5min wandelen tot in centrum), pluspunt is zeker de parking aan het verblijf.
hadden er een geweldig verblijf, zeker een aanrader

Beoordeeld op 2 mei 2021

We hebben genoten van ons verblijf bij Hotel Huys Van Steyns. Heel vriendelijke uitbaters, een heerlijk ontbijt, ruime en lichte kamers, een super mooie locatie met zonnig terras en op enkele honderden meters van de binnenstad. Zelfs in deze Covid-tijden een heel aangenaam verblijf. We zijn niks te kort gekomen en voelden ons meteen thuis. Bedankt!!

Datum van verblijf: mei 2021