4 weken geleden beoordeeld

Verzorgde ruime kamer met de nodige voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam onthaal met alle nodige info over de toeristische mogelijkheden Geen restaurant in het hotel maar zeer veel mogelijkheden in de nabijheid.

Bedank 1.303.675.900.030.036
4 weken geleden beoordeeld

Mooie ruime kamer en zeer ook ruime luxe badkamer. Zeer goed verzorgd ontbijt met een prima service door de sympathieke uitbaters.
Een echte aanrader voor een bezoek aan de historische stad Tongeren!
Een veilige afgesloten parking voor de auto aan het hotel is zeker ook een pluspunt.

4 weken geleden beoordeeld

stijlvolle, mooie kamers. top ontbijt. vriendelijke ontvangst. perfecte ligging om Tongeren te ontdekken (5min wandelen tot in centrum), pluspunt is zeker de parking aan het verblijf.
hadden er een geweldig verblijf, zeker een aanrader

Beoordeeld op 2 mei 2021

We hebben genoten van ons verblijf bij Hotel Huys Van Steyns. Heel vriendelijke uitbaters, een heerlijk ontbijt, ruime en lichte kamers, een super mooie locatie met zonnig terras en op enkele honderden meters van de binnenstad. Zelfs in deze Covid-tijden een heel aangenaam verblijf. We zijn niks te kort gekomen en voelden ons meteen thuis. Bedankt!!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 21 april 2021

We hadden een heel stijlvolle en mooie kamer op het gelijkvloers. De ontvangst was heel hartelijk. Geen moeite was te veel! Ondanks het feit dat we wat moesten om boeken bleef het contact hartelijk. Het hotel heeft een tuin met terras en fietsen berging, ideaal om in Corona tijden na de fietstocht te kunnen genieten van een gekoeld drankje. Het diner kon besteld worden bij een bevriend restaurant en kon genuttigd worden in de ontbijt zaal met respect voor de regels. Een aanrader en zeker een voltreffer. Allen erheen om zalige fietstochten te maken

Datum van verblijf: april 2021