Gratis annuleren tot 25/06/21
eDreams133 US$
CheapTickets119 US$
Priceline133 US$
Beoordeeld op 21 april 2021

We hadden een heel stijlvolle en mooie kamer op het gelijkvloers. De ontvangst was heel hartelijk. Geen moeite was te veel! Ondanks het feit dat we wat moesten om boeken bleef het contact hartelijk. Het hotel heeft een tuin met terras en fietsen berging, ideaal om in Corona tijden na de fietstocht te kunnen genieten van een gekoeld drankje. Het diner kon besteld worden bij een bevriend restaurant en kon genuttigd worden in de ontbijt zaal met respect voor de regels. Een aanrader en zeker een voltreffer. Allen erheen om zalige fietstochten te maken

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 5 april 2021

Enorm sfeervol hotel, met de meest charmante, sympathieke uitbaters die je zult vinden, zelfs in een moeilijke (covid) tijden! Enorm genoten van de gastvrijheid en de locatie, de prachtige kamers, salon, en geschiedenis achter het pand.

Absolute aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 7 maart 2021

2 broers, 2 hotels. Wij verbleven in Huys van Steyns. Heel mooi hotel met tuintje en parking op nog geen 5 min van het centrum. De broers zijn beiden top. Gastvrij en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Ook de musea zijn 1 voor 1 top. Weekend puur genot. Ontbijt was ook super en alles coronaproof. Een echte aanrader

Kamertip: Alle kamers zijn luxueus en heel ruim. Ook de badkamer is ruim en voorzien van alles
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021

Het Huys van Steyns is een super goed hotel. Zeer mooie gerenoveerde kamers , netjes en proper. Het zijn uiterst vriendelijke uitbaters. Het ontbijt was werkelijk zeer goed en uitgebreid, alsook corona veilig

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 20 februari 2021

Na de corona isolatie eindelijk opnieuw kunnen genieten van kwaliteit,warm onthaal, prachtige kamers en top ontbijt. Dank je voor deze verwennerij. Lekker afhaal geleverd aan de deur van brasserie Rembrandt. Een echte aanrader om even te onthaasten met mooie wandelingen of fietsroutes.

Datum van verblijf: februari 2021