131 US$
116 US$
BESPAAR 15 US$
Gratis annuleren tot 26/06/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
130 US$
Gratis annuleren tot 25/06/21
Hotels.com116 US$
eDreams130 US$
Agoda.com131 US$
Beoordeeld op 5 april 2021

Enorm sfeervol hotel, met de meest charmante, sympathieke uitbaters die je zult vinden, zelfs in een moeilijke (covid) tijden! Enorm genoten van de gastvrijheid en de locatie, de prachtige kamers, salon, en geschiedenis achter het pand.

Absolute aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 7 maart 2021

2 broers, 2 hotels. Wij verbleven in Huys van Steyns. Heel mooi hotel met tuintje en parking op nog geen 5 min van het centrum. De broers zijn beiden top. Gastvrij en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Ook de musea zijn 1 voor 1 top. Weekend puur genot. Ontbijt was ook super en alles coronaproof. Een echte aanrader

Kamertip: Alle kamers zijn luxueus en heel ruim. Ook de badkamer is ruim en voorzien van alles
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021

Het Huys van Steyns is een super goed hotel. Zeer mooie gerenoveerde kamers , netjes en proper. Het zijn uiterst vriendelijke uitbaters. Het ontbijt was werkelijk zeer goed en uitgebreid, alsook corona veilig

Beoordeeld op 20 februari 2021

Na de corona isolatie eindelijk opnieuw kunnen genieten van kwaliteit,warm onthaal, prachtige kamers en top ontbijt. Dank je voor deze verwennerij. Lekker afhaal geleverd aan de deur van brasserie Rembrandt. Een echte aanrader om even te onthaasten met mooie wandelingen of fietsroutes.

Beoordeeld op 19 februari 2021

De voorbije dagen stonden we oog in oog met de Romeinen, maar ook met twee broers die van Huys van Steyns een echte toplocatie maken. Limburgse gastvrijheid is hier nog eufemistisch uitgedrukt. De warme, natuurlijke vriendelijkheid van beide heren maakt van dit stijlvol, kleinschalig hotel een echte place to be om Tongeren en omgeving te verkennen. Kamers piekfijn en charmant, top ontbijt en rustige ligging, meer moet het echt niet zijn. Dit was ons eerste, maar zeker niet ons laatste bezoek. Nogmaals dank, dit heeft ons echt deugd gedaan...