Beoordeeld op 27 oktober 2020

Heel charmant, stijlvol hotel, prachtige kamers in oud herenhuis, zeer vriendelijke ontvangst .
Gastheer is zeer hulpvaardig en nooit te beroerd voor woordje uitleg, geeft spontaan tips voor uitstappen
We kregen veel vrijheid, zoals gebruik van de keuken en veranda omdat gezien corona maatregelen het niet mogelijk was om uit te gaan eten
Heerlijk gevarieerd ontbijt
Zeker iets om terug te keren
Fam. De Meyere

Beoordeeld op 5 oktober 2020

Huys van Steyns is een prachtig hotel op een uitstekende locatie. De kamer was heel netjes en zeer gezellig ingericht. Ook het ontbijt is gevarieerd en zeer verzorgd. De gastheer stelt alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zo nam hij o.a. uitgebreid de tijd om ons extra info te geven over de stad en stond hij altijd klaar om ons te helpen. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 4 oktober 2020

Wat een gastvrijheid en organisatie, topper. Prijs / kwaliteit het beste sinds jaren.
Werkelijk niets op aan te merken, alles verzorgd tot in de kleinste details.
Doe zo verder , goede wijn behoeft geen krans.

Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk weekend in Huys van Steyns!
Warm onthaal, prachtige kamer, herenhuis met geschiedenis.
Heel lekker en rijkelijk ontbijt, helemaal coronaproof.
We kregen fijne tips voor het ontdekken van de stad. Het Gallo-Romeins Museum is een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 25 september 2020

Huys van Steyns is gelegen in een prachtig, charmevol pand dat mooi gerestaureerd werd. De kamers zijn heel ruim, mede dankzij de hoge plafonds. Tijdens ons verblijf werden we vriendelijk ontvangen door Laurant, die ons ook enkele tips gaf omtrent wandelingen in Tongeren en restaurants. Bijkomende pluspunten zijn de afgesloten parking, Tesla chargers en gratis wifi.

Datum van verblijf: september 2020