3 weken geleden beoordeeld

Wat een gastvrijheid en organisatie, topper. Prijs / kwaliteit het beste sinds jaren.
Werkelijk niets op aan te merken, alles verzorgd tot in de kleinste details.
Doe zo verder , goede wijn behoeft geen krans.

Datum van verblijf: oktober 2020
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk weekend in Huys van Steyns!
Warm onthaal, prachtige kamer, herenhuis met geschiedenis.
Heel lekker en rijkelijk ontbijt, helemaal coronaproof.
We kregen fijne tips voor het ontdekken van de stad. Het Gallo-Romeins Museum is een absolute aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

Huys van Steyns is gelegen in een prachtig, charmevol pand dat mooi gerestaureerd werd. De kamers zijn heel ruim, mede dankzij de hoge plafonds. Tijdens ons verblijf werden we vriendelijk ontvangen door Laurant, die ons ook enkele tips gaf omtrent wandelingen in Tongeren en restaurants. Bijkomende pluspunten zijn de afgesloten parking, Tesla chargers en gratis wifi.

Beoordeeld op 17 september 2020

Heel mooi en rustig gelegen hotel met hopen gezelligheid en warmte die al beginnen bij het onthaal. Er is een privé parking voor de auto en op wandelafstand van het centrum van Tongeren. Super goed ontvangen door uitbater Laurent die ons 's morgens ook voorzag van de gebakken eitjes bij het ontbijt dat trouwens erg lekker was. Alles verliep ook volgens de Corona maatregelen, eigen bestek voor het buffet en handig ook dat ze gratis mondmaskers ter beschikking hebben aan de receptie want we waren de onze al op de kamer vergeten toen we gingen ontbijten. Ruime kamer en badkamer en we hebben er heel goed geslapen. De referenties naar de Ambiorix schoenen verspreid over het hotel maken het helemaal af. Een echte aanrader !!

Beoordeeld op 15 september 2020

Heel vriendelijke uitbaters,we werden zeer hartelijk ontvangen,mooie ruime kamers,en een heel uitgebreid ontbijt.
Er werd een heel goede uitleg gegeven over Tongeren wat er allemaal te zien en te doen was.