4 weken geleden beoordeeld

Huys van Steyns is gelegen in een prachtig, charmevol pand dat mooi gerestaureerd werd. De kamers zijn heel ruim, mede dankzij de hoge plafonds. Tijdens ons verblijf werden we vriendelijk ontvangen door Laurant, die ons ook enkele tips gaf omtrent wandelingen in Tongeren en restaurants. Bijkomende pluspunten zijn de afgesloten parking, Tesla chargers en gratis wifi.

Beoordeeld op 17 september 2020

Heel mooi en rustig gelegen hotel met hopen gezelligheid en warmte die al beginnen bij het onthaal. Er is een privé parking voor de auto en op wandelafstand van het centrum van Tongeren. Super goed ontvangen door uitbater Laurent die ons 's morgens ook voorzag van de gebakken eitjes bij het ontbijt dat trouwens erg lekker was. Alles verliep ook volgens de Corona maatregelen, eigen bestek voor het buffet en handig ook dat ze gratis mondmaskers ter beschikking hebben aan de receptie want we waren de onze al op de kamer vergeten toen we gingen ontbijten. Ruime kamer en badkamer en we hebben er heel goed geslapen. De referenties naar de Ambiorix schoenen verspreid over het hotel maken het helemaal af. Een echte aanrader !!

Beoordeeld op 15 september 2020

Heel vriendelijke uitbaters,we werden zeer hartelijk ontvangen,mooie ruime kamers,en een heel uitgebreid ontbijt.
Er werd een heel goede uitleg gegeven over Tongeren wat er allemaal te zien en te doen was.

Beoordeeld op 13 september 2020

Vrijdag op Zaterdag 1 overnachting genomen in dit hotel dit is gewoon een top hotel ,toen we aankwamen wat een uitleg die we kregen van de gastheer Laurent over wat we in Tongeren konden bezien ,kamer tip top in orde ,ontbijt dit is werkelijk super alles is met de corona maatregelen zo geregeld dat je je eigen bestek hebt en Laurent bakt de eitjes ik kan daar niets dan goeds over zeggen ,alles is aanwezig wat een ontbijt hoeft te zijn vele soorten charcuterie ,zalm, vers fruitsap aan tafel bediend en zo kan ik maar doorgaan gaan en gewoon doen zou ik zeggen .
Bedankt Laurent voor alles.

Kamertip: Wij hadden kamer 9 helemaal boven goede en mooie kamer
Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Wij boekten dit hotel voor een tweedaagse fietsvakantie. Zeer goed en rustig gelegen hotel in een mooie authentieke villa.
Ruime, afgesloten privé-parking waardoor we ‘s nachts ook onze e-Bikes op de fietsendrager konden laten, alhoewel er ook een afgesloten fietsenberging is.
Zeer vriendelijke en professionele ontvangt door Laurent die ons heel wat informatie gaf over de te bezoeken bezienswaardigheden.
Ruime, mooie en nette kamers, goed en groot bed, mooie en geriefelijke badkamer.
Mooie ontbijtruimte in de patio.
Ruim en lekker ontbijt met ruime keuze, versgebakken eitjes, lekkere koffie en zeer veel aandacht voor de hygiënische maatregelen in deze Coronatijden.
Kortom, een aanrader voor een rustig, gezellig en authentiek verblijf in Tongeren.