Beoordeeld op 15 september 2020

Heel vriendelijke uitbaters,we werden zeer hartelijk ontvangen,mooie ruime kamers,en een heel uitgebreid ontbijt.
Er werd een heel goede uitleg gegeven over Tongeren wat er allemaal te zien en te doen was.

Beoordeeld op 13 september 2020

Vrijdag op Zaterdag 1 overnachting genomen in dit hotel dit is gewoon een top hotel ,toen we aankwamen wat een uitleg die we kregen van de gastheer Laurent over wat we in Tongeren konden bezien ,kamer tip top in orde ,ontbijt dit is werkelijk super alles is met de corona maatregelen zo geregeld dat je je eigen bestek hebt en Laurent bakt de eitjes ik kan daar niets dan goeds over zeggen ,alles is aanwezig wat een ontbijt hoeft te zijn vele soorten charcuterie ,zalm, vers fruitsap aan tafel bediend en zo kan ik maar doorgaan gaan en gewoon doen zou ik zeggen .
Bedankt Laurent voor alles.

Kamertip: Wij hadden kamer 9 helemaal boven goede en mooie kamer
Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Wij boekten dit hotel voor een tweedaagse fietsvakantie. Zeer goed en rustig gelegen hotel in een mooie authentieke villa.
Ruime, afgesloten privé-parking waardoor we ‘s nachts ook onze e-Bikes op de fietsendrager konden laten, alhoewel er ook een afgesloten fietsenberging is.
Zeer vriendelijke en professionele ontvangt door Laurent die ons heel wat informatie gaf over de te bezoeken bezienswaardigheden.
Ruime, mooie en nette kamers, goed en groot bed, mooie en geriefelijke badkamer.
Mooie ontbijtruimte in de patio.
Ruim en lekker ontbijt met ruime keuze, versgebakken eitjes, lekkere koffie en zeer veel aandacht voor de hygiënische maatregelen in deze Coronatijden.
Kortom, een aanrader voor een rustig, gezellig en authentiek verblijf in Tongeren.

Beoordeeld op 9 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, authentieke sfeer. Kamers zijn mooi ingericht volgens de stijl van het gebouw. Alles was kraaknet! Zeer behulpzame gasheer, geeft ook bij aankomst alle bezienswaardigheden mooi weer op een kaart met wat uitleg.

Beoordeeld op 6 september 2020

Wij verbleven hier 1 nacht om de stad Tongeren te verkennen. We werden hartelijk verwelkomt. Konden een kijkje nemen in meerdere kamers voor we kamer 7 kozen. Mooi ingericht. Ruime badkamer en alles aanwezig wat we nodig hadden. Het hotel is op loopafstand van het centrum in een rustige straat. Het ontbijt de volgende ochtend was ruim, voldoende keuze en snelle vriendelijke service. Wij raden dit hotel zeker aan!