2 weken geleden beoordeeld

Wij verbleven hier 1 nacht om de stad Tongeren te verkennen. We werden hartelijk verwelkomt. Konden een kijkje nemen in meerdere kamers voor we kamer 7 kozen. Mooi ingericht. Ruime badkamer en alles aanwezig wat we nodig hadden. Het hotel is op loopafstand van het centrum in een rustige straat. Het ontbijt de volgende ochtend was ruim, voldoende keuze en snelle vriendelijke service. Wij raden dit hotel zeker aan!

Datum van verblijf: september 2020
3 weken geleden beoordeeld

Wij waren heel tevreden van ons verblijf in dit hotel. Bij aankomst krijg je direct een vriendelijk ontvangst met uitleg over bezienswaardigheden in Tongeren en een aantal eetadresjes. Onze kamer (de grootste van het hotel) was mooi ingericht. Bij het ontbijt kreeg iedereen een eigen bedieningssetje voor het buffet. Het ontbijt zelf was zeer uitgebreid met talloze verse producten.

Datum van verblijf: september 2020
4 weken geleden beoordeeld

Charmant hotel op wandelafstand van het centrum. Supervriendelijke ontvangst met heel wat praktische uitleg. Sfeervol ingericht en alles netjes. Een verzorgd, vers ontbijtbuffet. Fietsenstalling is aanwezig.
Kortom, een echte aanrader!!

4 weken geleden beoordeeld

Vlotte en zeer vriendelijke service. Ruime, hoge kamers in mooi authentiek gebouw. Lekkere nespresso op de kamer. Perfecte uitvalsbasis voor weekendje Tongeren bezoeken gecombineerd met fietsen door Haspengouw. Ontbijt ook uitgebreid, lekker, verzorgd en zeer coronaproof.

4 weken geleden beoordeeld

Genoten van 3 daagde fietsvakantie in Haspengouw. Uiterst charmante en vriendelijke gastheer, mooi ingerichte kamer met zalige regendouche, uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet (Corona-proof, want eigen bedieningssetje). Aanrader !!

Kamertip: Geen lift aanwezig, wel 2 kamers op gelijkvloers