3 weken geleden beoordeeld

Wij waren heel tevreden van ons verblijf in dit hotel. Bij aankomst krijg je direct een vriendelijk ontvangst met uitleg over bezienswaardigheden in Tongeren en een aantal eetadresjes. Onze kamer (de grootste van het hotel) was mooi ingericht. Bij het ontbijt kreeg iedereen een eigen bedieningssetje voor het buffet. Het ontbijt zelf was zeer uitgebreid met talloze verse producten.

Datum van verblijf: september 2020
4 weken geleden beoordeeld

Charmant hotel op wandelafstand van het centrum. Supervriendelijke ontvangst met heel wat praktische uitleg. Sfeervol ingericht en alles netjes. Een verzorgd, vers ontbijtbuffet. Fietsenstalling is aanwezig.
Kortom, een echte aanrader!!

4 weken geleden beoordeeld

Vlotte en zeer vriendelijke service. Ruime, hoge kamers in mooi authentiek gebouw. Lekkere nespresso op de kamer. Perfecte uitvalsbasis voor weekendje Tongeren bezoeken gecombineerd met fietsen door Haspengouw. Ontbijt ook uitgebreid, lekker, verzorgd en zeer coronaproof.

4 weken geleden beoordeeld

Genoten van 3 daagde fietsvakantie in Haspengouw. Uiterst charmante en vriendelijke gastheer, mooi ingerichte kamer met zalige regendouche, uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet (Corona-proof, want eigen bedieningssetje). Aanrader !!

Kamertip: Geen lift aanwezig, wel 2 kamers op gelijkvloers
5 weken geleden beoordeeld

We werden heel hvriendelijk ontvangen en kregen direct veel uitleg over wat te doen in Tongeren. De kamers zijn heel mooi en het is een prachtig gebouw.
Ontbijt was lekker en deels bediend aan tafel( eitjes, koffie, fruitsap) en de rest was zelfbediening.( coronaproof)
Zeker een aanrader!!