Noel M

Een topper in Tongeren !!

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Wij kunnen alleen maar de heel positieve beoordelingen bevestigen.
Ruime kamers , heel aangepaste mooie en stijlvolle inrichting, lekker ontbijt, heel goed gelegen ... en zeker niet onbelangrijk ... heel vriendelijk contact met eigenaar en personeel.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
Gratis parkeren
4.2 km van Boutique Hotel Caelus VII
Meer hotels in Tongeren bekijken
Beoordeeld op 11 mei 2024 via mobiele applicatie

Aangenaam en gastvrij dat we onze fietsen konden stallen in hun fietsstalling van hun 2e hotel Huys van Steyns.
Ideale locatie naast het Belfort in het centrum om alle historische bezienswaardigheden te bezoeken.
Het ontbijt is zeer uitgebreid met vers spiegelei of roerei aan tafel.

Beoordeeld op 7 mei 2024

Vanaf het eerste moment voelde we ons hier welkom. De vriendelijke eigenaar van het hotel nam ruim de tijd om ons te informeren over de bezienswaardigheden in Tongeren. Zijn ontvangst zorgde voor een aangename start van ons weekend. Heel mooi hotel met oog voor detail, een stijl die ons wel beviel. Alles is aanwezig, hygiëne top, het ontbijt was gevarieerd en lekker. Als je Tongeren wil bezoeken is dit hotel een mooi begin van jullie verblijf

Beoordeeld op 3 augustus 2023

Zeer goed gelegen, meteen op de markt, zonder geluidshinder. Kamers zijn goed geïsoleerd van het straatlawaai. Hygiëne +++. Zeer goede matrassen. Zeer vriendelijk bij aankomst en geeft meteen alle info die gevraagd wordt. Uitgebreid en lekker ontbijt. We zaten helemaal boven op zolder, ruime kamer. Enige nadeel is dat er geen lift is. Voor oudere personen is de bovenste kamer moeilijk te bereiken. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 21 juli 2023

locatie was perfect. Hartje centrum. Parkeergarage op 3 minuten loopafstand. Terrassen en restaurants om de hoek. De kamer was ruim en comfortabel met een goedliggend bed. Verder was alles erg schoon.
We werden allervriendelijkst welkom geheten en werden goed geholpen op onze vragen. Dag en nacht kun je drankjes gebruiken die je op een formuliertje invult. Kortom een prima hotel op onze doorreis.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 13 april 2023

Prima gelegen hotel met zeer grote kamer (nummer 5). Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Kleine ontbijtruimte maar alles was voorzien en in orde. Gratis parkeren met de auto kan je een eindje verder (700 m) aan sportpark de Motten. Beslist een aanrader!

Datum van verblijf: april 2023