Yvan
Gent, België

Goed gelegen, vriendelijke ontvangst, grote kamer

5,0 van 5 bollen13 apr 2023 beoordeeld
Prima gelegen hotel met zeer grote kamer (nummer 5). Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Kleine ontbijtruimte maar alles was voorzien en in orde. Gratis parkeren met de auto kan je een eindje verder (700 m) aan sportpark de Motten. Beslist een aanrader!
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Onze heerlijk rustige tuin
    6.0 km van Boutique Hotel Caelus VII
    Zwembad
    Meer hotels in Tongeren bekijken
    Beoordeeld op 25 december 2022

Zeer proper, enorm vriendelijke gastvrouw, gezellig boetiek hotel, pal in het centrum. Geen parkeer gelegenheid jammer genoeg. Top ontbijt, zeer uitgebreid met de keuze in spek/eieren en plus naast vaste keuze ontbijt (croissants/pistolets etc...
    Wij sliepen in de kamer boven de ontbijtzaal. Zeer mooi afgewerkt, 1 opmerking, wij hadden toch graag een deur gehad naar de badkamer zodanig dat je op het gemak naar het toilet kan. Misschien even bekijken of dit kan geïnstalleerd worden.

Datum van verblijf: december 2022
    Beoordeeld op 24 september 2022 via mobiele applicatie

Wij waren in Tongeren en bezochten het GalloRomeins museum (geweldig mooi).
    Helaas was het museum restaurant (weer) gesloten en wij waren aan koffie toe. Zo kwamen we bij Caelus Boutiek hotel. Zij serveren gewoonlijk niet aan binnenlopende mensen maar voor ons werd een uitzondering gemaakt. Een geweldig goede en verrassende gastvrijheid. Wij gaan zeker bij een volgend bezoek aan Tongeren in dit hotel logeren!
    Trouwens, hele mooie kamers!
    Leni & Cees

Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

5 sterren + een diamanten ster!! Echt een top hotelletje! We kwamen binnen en de heer des huizes begroette ons hartelijk en persoonlijk met een fijne babbel en veel interessante info over wat je allemaal kan doen in Tongeren. Onze kamer was super: heel ruim (eigenlijk de oppervlakte van een studio), heel gezellig, netjes en tot in de puntjes ingekleed en verzorgd. Het ontbijt was ook dik in orde: we werden terug hartelijk begroet door meneer des hotel 😉 en werden gevraagd hoe we ons eitje wouden (dat ook nog eens heel lekker was). Daarnaast is er ruim de keuze in ontbijt en ook allemaal netjes en orderlijk gepresenteerd. We hebben echt kunnen genieten van ons ontbijtmomentje (ook fijn dat ontbijten mogelijk is tot 11 uur. Als jonge ouders er even tussenuit is het fijn om eens uit te slapen en je niet hoeven te haasten om op tijd voor het ontbijt te zijn 😊).
    Wat ook heel fijn is in dit hotel is het kleine barretje waar je ruim de keuze hebt om iets te drinken te nemen op elk moment (biertjes, wijn, frisdrank, versnaperingen,...). Je schrijft het op en wanneer je uitcheckt, geef je het papiertje af en reken je af. Heel fijn dat vertrouwen in de mens en het geeft een heel huiselijk en welkom gevoel. Ten slotte is het een attent hotel, dat merk je aan kleine dingen. Zo bieden ze een uitleen mapje aan met de belangrijkste must see's in Tongeren en wat uitleg opdat je op je gemakje de stad op je eentje kan gaan ontdekken (en niet nog op je smartphone zitten zoeken) en wat ik ook opmerkte zijn de paraplu's die ze staan hebben die je kan uitlenen. Hoe attent! Het zit in de kleine dingen ♥️! Wij hadden een heerlijke tijd in Tongeren! Niet alleen dankzij de mooie stad en de vriendelijke mensen, maar ZEKER ook door dit mooie, fijne, hartverwarmende hotelletje!

Kamertip: Op 10 minuutjes wandelen is er een gratis parking (ter hoogte van het stadspark de Motten, rand van de stad). Echt niet ver!
    Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 1 september 2022

We komen vaak in hotels en B&B's en de echt goede plaatsen zijn zeldzaam. Dit is er zo een. De eigenaar is een meedenker die alles tot in de puntjes verzorgt. Eindelijk eens iemand die niet op automatische piloot draait en een riedeltje aframmelt. De man is een toeristisch uitgangsbord die je deskundig adviseert. Dat vonden we een prima toegevoegde waarde bovenop de leuke kamer, het mooie interieur en het fijne ontbijt. Klasse!

Datum van verblijf: augustus 2022
    Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst. Het ontbijt was heerlijk lekker en vers. Op aanvraag vers gemaakte eitjes en spek.
    Het hotel is een mooi pand met ruime kamers. Hotel gevestigd in centrum van Tongeren, wat zeker een voordeel is, voor ons tot binnenkort.

Datum van verblijf: augustus 2022