Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 123
Hotels.comUS$ 123
PricelineUS$ 123
TravelocityUS$ 123
Vio.com
Orbitz.comUS$ 123
Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

5 sterren + een diamanten ster!! Echt een top hotelletje! We kwamen binnen en de heer des huizes begroette ons hartelijk en persoonlijk met een fijne babbel en veel interessante info over wat je allemaal kan doen in Tongeren. Onze kamer was super: heel ruim (eigenlijk de oppervlakte van een studio), heel gezellig, netjes en tot in de puntjes ingekleed en verzorgd. Het ontbijt was ook dik in orde: we werden terug hartelijk begroet door meneer des hotel en werden gevraagd hoe we ons eitje wouden (dat ook nog eens heel lekker was). Daarnaast is er ruim de keuze in ontbijt en ook allemaal netjes en orderlijk gepresenteerd. We hebben echt kunnen genieten van ons ontbijtmomentje (ook fijn dat ontbijten mogelijk is tot 11 uur. Als jonge ouders er even tussenuit is het fijn om eens uit te slapen en je niet hoeven te haasten om op tijd voor het ontbijt te zijn ).
Wat ook heel fijn is in dit hotel is het kleine barretje waar je ruim de keuze hebt om iets te drinken te nemen op elk moment (biertjes, wijn, frisdrank, versnaperingen,...). Je schrijft het op en wanneer je uitcheckt, geef je het papiertje af en reken je af. Heel fijn dat vertrouwen in de mens en het geeft een heel huiselijk en welkom gevoel. Ten slotte is het een attent hotel, dat merk je aan kleine dingen. Zo bieden ze een uitleen mapje aan met de belangrijkste must see's in Tongeren en wat uitleg opdat je op je gemakje de stad op je eentje kan gaan ontdekken (en niet nog op je smartphone zitten zoeken) en wat ik ook opmerkte zijn de paraplu's die ze staan hebben die je kan uitlenen. Hoe attent! Het zit in de kleine dingen ♥️! Wij hadden een heerlijke tijd in Tongeren! Niet alleen dankzij de mooie stad en de vriendelijke mensen, maar ZEKER ook door dit mooie, fijne, hartverwarmende hotelletje!

Kamertip: Op 10 minuutjes wandelen is er een gratis parking (ter hoogte van het stadspark de Motten, rand van de stad). Echt niet ver!
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 1 september 2022

We komen vaak in hotels en B&B's en de echt goede plaatsen zijn zeldzaam. Dit is er zo een. De eigenaar is een meedenker die alles tot in de puntjes verzorgt. Eindelijk eens iemand die niet op automatische piloot draait en een riedeltje aframmelt. De man is een toeristisch uitgangsbord die je deskundig adviseert. Dat vonden we een prima toegevoegde waarde bovenop de leuke kamer, het mooie interieur en het fijne ontbijt. Klasse!

Beoordeeld op 13 augustus 2022 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangst. Het ontbijt was heerlijk lekker en vers. Op aanvraag vers gemaakte eitjes en spek.
Het hotel is een mooi pand met ruime kamers. Hotel gevestigd in centrum van Tongeren, wat zeker een voordeel is, voor ons tot binnenkort.

Beoordeeld op 5 augustus 2022

2 nachten verbleven met onze 2 tienermeisjes, we voelden ons echt welkom, supervriendelijke gastheer, kamer heel netjes, badkamer heel ruim, het is een oud herenhuis maar heel mooi opgeknapt met toch de authenticiteit van vroeger
het ontbijt was gewoon echt top 10/10 , gastheer maakte verse eitjes voor ons klaar er was meer dan keuze genoeg en alles was heel netjes
als we nog eens in tongeren zijn zullen we niet twijfelen om opnieuw te boeken

Beoordeeld op 17 juli 2022

We hebben hier twee nachten verbleven als koppel. Op de dag van aankomst kregen we een vriendelijk berichtje met de vraag wanneer we aankwamen en dat ging rond 19 u zijn. De sleutel lag zoals ze lieten weten klaar en we raakten vlot in onze kamer. We hadden een kamer op de begane grond gevraagd en ook gekregen en daar waren we heel blij mee.

De kamer beschikte over een airco wat heel aangenaam is gezien de temperaturen. Een heerlijk bed, voldoende kussens en een prachtig kader die helemaal bij de stad en zijn omgeving past. Fijn was ook dat er een heerlijke geur door de stokjes werd verspreid en dat er een fles water en koffie en thee faciliteiten waren. Alles was ook zeer netjes, de douche was goed, heel zachte handdoeken en voldoende toilet artikelen aanwezig. Kortom we waren zeer blij met de ruime en griefelijke kamer. Een aandachtspuntje is misschien een badjas voorzien.

Het ontbijt was verzorgt en er was zowel van hartig als zoet beleg heel veel keus. Een eitje en spek werden door de gastvrouw met de glimlach voor je klaargemaakt. Alles was vers en van een goede kwaliteit.

We werden heel vriendelijk door ons verblijf op elk moment geholpen. Zeker een aanrader voor een fijn weekend.

Datum van verblijf: juli 2022