Gratis annuleren tot 03/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 08/07/22
Expedia.comUS$ 102
PricelineUS$ 118
TravelocityUS$ 102
Beoordeeld op 12 februari 2022

Zeer mooi geretaureerd pand!
Top gelegen in het hartje van Tongeren...
Werden op voorhand verwittigd dat we konden inchecken via een code....pakketje lag mooi klaar aan de balie met alles erop en eraan .
Prachtige kamer in alle rust...met superdeluxe comfort..superdeluxe bedden ,prachtige warme parketvloer en een authentiek karakter.
Top alternatief voor een bar zonder bediening:een warm gezellig salon wachtte ons op met een uitgebreid gamma dranken -koud en warm- en niet te vergeten een pot met lekkere verse koekjes
Het ontbijt was luxueus:gevarieerd en enorme keuze met spek en ei naar wens en door de eigenaar bereid.
Zeker niet te vergeten :de fijne videovoorstelling over Tongeren tijdens ontbijt..
Enig minpuntje is de trap:prachtige oude authentieke trap!! maar kortdraaiend...
Maar beneden zijn er ook kamers...

Kamertip: Achterkant zeer rustige kamers..
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 1 december 2021

Zeer goed, mooie verzorgde kamer, zeer aangename zaakvoerder, zeer goed ontbijt, locatie zeer goed, in het centrum van Tongeren, gratis parking in de nabije buurt, echt een aanrader! Mooie omgeving, uitbater is opde hoogte van toeristische uitstapjes in de buurt, zeer vlotte service

Kamertip: hebben een kamer gehad op het gelijkvloers , er is een goederenlift voor de kamers op de verdiepingen
Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in hartje Tongeren en nabij de basiliek. Mooi gerenoveerd pand. Onthaal was top - we kregen de nodige uitleg over historisch Tongeren en kregen de nodige folders/ boekjes mee. De kamer was voorzien van authentieke elementen, een moderne badkamer volledig geïintegreerd in dit concept. Leuk was ook de aparte kamer/ zithoek met televisie. Alles kraakproper, ook koffie, thee en water gratis te consumeren.
Het ontbijt was tip-top, niets op aan te merken. Indien je wil overnachten in Tongeren moet je niet twijfelen, maar gewoon doen...

Beoordeeld op 18 november 2021

Ons verblijf was een aangename verassing. De ontvangst was heel vriendelijk . Wij hadden een zeer ruime kamer en ruime badkamer. De kamer was helemaal ingericht naar de stijl van het herenhuis. Een zeer lekker uitgebreid ontbijt. Een klein minpuntje is de trap die nogal moeilijk is als je slecht te been bent maar we moesten niet onze bagage op de trap dragen want er was een bagage lift. Wij raden dit hotel ten zeerste aan.

Kamertip: De voorkant heeft een mooi uitzicht op een rustige straat
Beoordeeld op 12 november 2021 via mobiele applicatie

We hebben genoten van een zeer lekker en verzorgd ontbijt in dit mooie stadshotel. Het is een ontbijtbuffet waar niets ontbreekt, de eiergerechten worden à la minute gemaakt en aan tafel geserveerd. De gastheer heeft alles mooi onder controle, geruisloos en professioneel. Toplocatie in tongeren, een aanrader.