Gratis annuleren tot 22/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 103
Beoordeeld op 12 november 2021 via mobiele applicatie

We hebben genoten van een zeer lekker en verzorgd ontbijt in dit mooie stadshotel. Het is een ontbijtbuffet waar niets ontbreekt, de eiergerechten worden à la minute gemaakt en aan tafel geserveerd. De gastheer heeft alles mooi onder controle, geruisloos en professioneel. Toplocatie in tongeren, een aanrader.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 21 oktober 2021

Mooie super gelegen locatie, de gezinskamer had alles wat je kan denken.
Het ontbijt was TOP en wat een gastvrijheid van gastheer Corne! Het eitje was heerlijk.

Leuk dat je kan aankomen wanneer je wil door de code die je op voorhand kreeg per mail.

Zeer leuk ook de kaart en boekje dat klaar ligt over Tongeren, zo weet je meteen wat je allemaal kan bezichtigen.

Attent dat er een kaart duidelijk zichtbaar ligt bij aankomst dat er niet mag geparkeerd worden in de buurt gezien de wekelijkse markt, dit bespaart boetes/wegslepen van de wagen!

Een echte aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Super centraal gelegen hotel. Topservice van begin tot het einde. Fantastich ontbijt, mooie verzorgde kamers. Hier wordt gastvrijheid met een grote G geschreven. De gastvrouw en de gastheer zorgen ervoor dat je je direct "thuis" voelt. Kortom een TopVerlijf!!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 27 september 2021

Uitgebreid en lekker ontbijt. De eigenaar bakt eitjes en spek à la minute.
Prachtige, heel ruime, nette kamers.
Centraler kan het hotel volgens mij niet liggen. Een zijstraatje van de basiliek.
Er is geen parking aan het hotel zelf, maar enkele meters verder is er Parking Centrum.
Boutique Hotel Caels VII is een absolute aanrader! Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier niet tevreden zou over zijn.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 8 september 2021 via mobiele applicatie

Heel lekker en uitgebreid ontbijt in een mooi rustiek kader. Super ontvangst, leuke attentie voor de verjaardag van mijn vrouw. Lekker omelet, … en bediening bij aankomst (eerste koffie, bubbels, …) . Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: september 2021