Destinia.com
FindHotel
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Super centraal gelegen hotel. Topservice van begin tot het einde. Fantastich ontbijt, mooie verzorgde kamers. Hier wordt gastvrijheid met een grote G geschreven. De gastvrouw en de gastheer zorgen ervoor dat je je direct "thuis" voelt. Kortom een TopVerlijf!!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 27 september 2021

Uitgebreid en lekker ontbijt. De eigenaar bakt eitjes en spek à la minute.
Prachtige, heel ruime, nette kamers.
Centraler kan het hotel volgens mij niet liggen. Een zijstraatje van de basiliek.
Er is geen parking aan het hotel zelf, maar enkele meters verder is er Parking Centrum.
Boutique Hotel Caels VII is een absolute aanrader! Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier niet tevreden zou over zijn.

Beoordeeld op 8 september 2021 via mobiele applicatie

Heel lekker en uitgebreid ontbijt in een mooi rustiek kader. Super ontvangst, leuke attentie voor de verjaardag van mijn vrouw. Lekker omelet, … en bediening bij aankomst (eerste koffie, bubbels, …) . Een absolute aanrader !

Beoordeeld op 6 september 2021

Het hotel ligt vlak in het centrum. Zeer dichtbij een ruime parking.
Kamers zijn ruim en zeer netjes. Alles is heel authentiek ingericht.

Een klein nadeel... de deur naar de mooie badkamer is een glazen deur die niet reikt tot aan het plafond.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Meest centrale ligging maar toch rustig, zeer gastvrij en vriendelijk, top onthaal en vele tips, verzorgd en uitgebreid ontbijt, gezellige kamers, goede bedden en douche. Aanrader voor een verblijf in Tongeren!

Datum van verblijf: augustus 2021