Beoordeeld op 30 april 2018

Uitstekend familiaal hotelletje met zeven kamers. Bij aankomst warm onthaal door de eigenaar, met tips over de bezienswaardigheden in de stad Tongeren. De kamers hebben alle nodige comfort en stralen een zekere charme uit. Het ontbijt mag er zijn en is van goede kwaliteit. Als gast voel je er wel echt thuis.

Beoordeeld op 18 april 2018

heel mooi hotel;zeer vriendelijke gastheer,keurige kamers met alles wat je nodig heb.super ontbijt met ruime keuze.uitleg en ondersteuning voor een dagje tongeren ontbreekt hier niet.zeer net hotel.proficiat.

Beoordeeld op 9 april 2018

Heel mooi hotel. Zeer vriendelijke bediening. Het was een huiselijk onthaal en sfeer. Het hotel is niet zo groot en dat is juist het leuke hieraan. Het is rustig, het ligt in een rustige buurt. De kamers zijn mooi ingericht, mooie badkamer, zeer lekker ontbijt, ... Indien je naar Tongeren komt, logeer hier zeker!!

Kamertip: Alle kamers zijn goed. Wij hebben persoonlijk een gekozen die niet aan de voorkant ligt.
Beoordeeld op 8 maart 2018

Ik heb genoten van het verblijf bij Boutique hotel caelus VII. Prachtige kamers en geweldige persoonlijke service van dhr Corne Meertens. De receptie is niet altijd bereikbaar omdat het een klein hotel is, maar je kunt altijd bellen mocht dat nodig zijn. Het ontbijt is ietwat aan de dure kant, maar genoeg keuze. Ook is de locatie geweldig. Midden in het centrum naast de mooie Basiliek. Ik zou dit zeker aanraden!

I enjoyed my stay very much at Boutique Hotel Caelus VII. Beautiful rooms and great service. The reception is not always available because it is a very small hotel. But you can always call Mr. Corne Meerstens if needed. Breakfast is a little on the expensive side but you have allot of choices. The location is also magnificent. In the middle of the centre net to the Basilica. I will definitley recommend this to others.

Kamertip: Er zijn twee kamers beneden (kamer 1 en 2) Ik zat in kamer 1 en die was prachtig! Mooie houten lambrisering.
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 februari 2018

Niets op aan te merken. Keurige kamer van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Midden in het centrum, parkeergarage om de hoek.
Het hotel om in Tongeren te verblijven.
Wij komen terug.

Datum van verblijf: februari 2018