“Hier moet je zijn! Super lekker eten en enorm vriendelijke bediening!”
Beoordeling van BØF [Bœuf]

BØF [Bœuf]
Geclassificeerd als nr. 3 van 86 Restaurants in Tongeren
1 oktober 2023 beoordeeld

Enorm vriendelijke mensen. We waren met 8 personen waarvan 1 kind. Iets aanpassen is totaal geen probleem. De bediening is super vriendelijk en correct en het eten is fantastisch lekker! Zeker en vast een aanrader. We komen terug als we nog eens in Tongeren zijn.

Datum van bezoek: september 2023

1 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig goed gegeten , prima service , goede inlichtingen van het menu , suggesties top, zeer lekker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: oktober 2023
Yves Miltenburg, Eigenaar van BØF [Bœuf], reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

Bedankt voor de mooie beoordeling Patrick!

9 september 2023 beoordeeld

We zijn geen grote vleeseters, maar wilden toch dit resto eens proberen. Hoewel de chef enthousiast was en wist wat hij deed, zijn we toch tot de conclusie gekomen dat dit niet ons ding is. De vitello tonnato was als voorgerecht uitstekend, maar de bavette en entrecote waren toch te vettig en dradig voor onze smaak.

• Sfeer
Yves Miltenburg, Eigenaar van BØF [Bœuf], reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste Alfred, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat vlees dan toch niet helemaal uw ding is. Als we een tip mogen geven, filet pure is het meest malse stukje zonder vet in. Of een steak, die kan wel soms nog wat peziger zijn. De ene koe is de andere niet. Wij hopen u toch nog te mogen verwelkomen in de toekomst. Team BØF

29 augustus 2023 beoordeeld

Afgegaan op de adviezen/meningen opTripAdvisor. Maar voor ons toch een helaas. Voorgerecht het Vitelo Tonato, beloofde iets goeds en was ook heerlijk. Alleen hierna werd het alleen maar minder. Voorgerecht zalm was niet slecht,maar het hoofdgerecht Combi van 3 soorten vlees, scoorde bij ons niet al te best. De kwaliteit van het vlees was niet slecht, maar veel vet en taai vlees. Ondanks dat het medium rare gebakken was. Wel een heel mooi verhaal van de eigenaar/kok en de serveerster, maar helaas werd het voor ons niet waar gemaakt. Kan aan het moment hebben gelegen, dat de kwaliteit van het vlees niet voldoende was. Wellicht de volgende keer beter!

6 augustus 2023 beoordeeld

We zijn helemaal in de watten gelegd. Het is een super intiem restaurantje met een kok die wel van wanten weet. De persoonlijke aanpak van de kok die tot tafel komt om alles uit te leggen ( bij elke klant) heb ik al lang niet meer gezien. We kregen ook in het begin een hapje van het huis met heerlijk beef jerky,. Wij hebben de combi genomen die bestond uit 3 top stukken van vlees, met bijgerechtjes van gegrilde groenten die heerlijk waren zeker de gekarameliseerde stukjes en een gepofte aardappel met zure room. Kan nooit slecht zijn, het was allemaal in zijn simpelheid heerlijk en had niks meer nodig. De desserts zagen er ook belachelijk goed uit maar heb me zelf naar buiten moeten rollen. Een zekere aanrader als je u eens wilt laten verwennen door een man die zijn passie duidelijk overbrengt in zijn eten. Dankjewel voor de ervaring

( sorry geen tijd gehad om foto's te maken het eten was te lekker )

• Sfeer
Yves Miltenburg, Eigenaar van BØF [Bœuf], reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2023

Bedankt voor de mooie beoordeling, dat doet ons veel plezier!

Reizigers die BØF [Bœuf] bekeken, bekeken ook

Tongeren, Limburg Province

In BØF [Bœuf] geweest? Deel je ervaringen!