Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.comUS$ 131
Beoordeeld op 6 november 2022

Heel mooi en voor iedereen toegankelijk en minimalistisch designhotel. We overnachtten in een prachtige en comfortabele kamer. Het uitstekende bed werd steeds keurig opgemaakt en de badkamer is netjes en prima uitgerust met o.a. een stijlvolle inloopregendouche. We werden door een super attentvolle en vriendelijke gastheer op een hele warme manier ontvangen met een lekker glaasje wijn en gedurende ons (te) kort verblijf op al onze wenken bediend. We hebben twee maal genoten van een heerlijk ontbijt met uitzicht op een mooi tuinterras. In dit hotel kan je bovendien smaakvolle wijnen proeven tijdens georganiseerde wijndegustaties en genieten van heerlijke hapjes die door de hoteleigenaar en zijn echtgenote zelf worden klaargemaakt. Het hotel is gelegen op wandelafstand van het station en het centrum van Tongeren en is gemakkelijk met de auto of de trein te bereiken. Bovendien is het een prima uitvalsbasis voor heel veel leuke uitstappen en bezienswaardigheden in de buurt. Dit hotel is een echte aanrader voor wie Tongeren en omstreken een bezoekje brengt.

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 8 oktober 2022

Wat een prachtige locatie. Vlak naast het historische centrum, dus ideaal voor een toeristisch verblijf.
De Limburgse gastvrijheid werd alle eer aangedaan door de hartelijke ontvangst en de handige tips voor zowel het toeristische als het gastronomische bezoek.
De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. Stijlvol ingericht.
Lekker ontbijt niet vergeten te vermelden.
Oog voor detail op alle vlakken. Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 25 april 2022

Dit weekend 2 nachtjes verbleven bij deze SUPER vriendelijke mensen. De Limburgse gastvrijheid komt u tegemoet van bij het eerste contact. Het lekkere ontbijt in de ochtend is een surplus en je kunt er ook van de heerlijke wijnen, tapas en fingerfood genieten in de knappe dinnerroom of bij mooi weer in de zonnige tuin. Leuke extra is de garage waar je uw wagen kunt stallen.
Jullie mogen ons vast en zeker eens terug verwachten.
Grtjs,
Sofie, Carine, Erik en Xavier.

Datum van verblijf: april 2022
Pascal Brepoels, Eigenaar van Vinotel X, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Altijd welkom voor een lekker glaasje wijn...

Mvg

Pascal

Beoordeeld op 24 februari 2022

Heel mooi gerestaureerd hotel zowel de bar als de ruime kamer. Vriendelijk personeel s'avonds lekkere tapas gegeten en s'morgens een lekker champagne ontbijt.
Toen we achter de benaming van de groene kleur die in de bar gebruikt was vroegen, kregen we hiervan het kleurnummer.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 26 december 2021

Alles staat al eigenlijk in de titel van mijn beoordeling. Met vrienden daar gaan ontbijten en een paar weken later een high tea genuttigd. Allebei fantastisch verzorgd door de eigenaar. De foto's spreken eigenlijk al voor zich. Een echte aanrader voor als je eens wat anders wilt.

Kamertip: Als een kamer aan de Stationslaan te druk is, kan je volgens mij altijd vragen naar een kamer op de tuinkant.
Datum van verblijf: december 2021