“Geslaagd bezoek ”
Beoordeling van Gallo-Romeins Museum

Gallo-Romeins Museum
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 dingen om te doen in Tongeren
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Gallo-Romeins Museum is heel groot met een prachtige architectuur. Het eerste gedeelte op verdieping 1 zat heel sterk in elkaar. Hierdoor blijf je het verhaal boeiend vinden. De tweede en derde verdieping hadden dit iets minder. Op de derde verdieping heb je uitzicht over de basiliek van Tongeren. Het museum is zeker geschikt voor kinderen.

Het museum heeft ook een museumcafé. Hier kun je prima wat nuttigen of lunchen. Ook zonder bezoek aan het museum kun je hier terecht.

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie architectuur, vriendelijk personeel maar de collectie viel tegen. We hadden er veel meer van verwacht

17 februari 2018 beoordeeld

We keken al een tijdje uit naar om eens een bezoekje te brengen aan het museum en nu was het eindelijk zo ver .
Het museum is heel groot en begint best veelbelovend met leuke wassen poppen die toch wel wat sfeer brengen doch verdiep 2 was al veel minder en verdiep 3 totaal overbodig volgens ons .... zoveel potentie en toch zo weinig beleving .
Ik vind geschiedenis en zeker die tijden heel interessant en de uitleg was top maar ik had meer beelden verwacht meer actie en dan was er de film die was kort en jan schepens als ambiorix was ook een afknapper ( zeker als je ambiorix zijn beeld zag staan op de grote markt ) .
Al bij al heel interessant maar te weinig beleving zeker voor kleinere kinderen die zou je zo kunnen mee trekken in een groots avontuur .

4 februari 2018 beoordeeld

Helemaal niet slecht, maar ook niet wauw, eerder gewoon. Meer iets voor de jeugd en als je het één keer hebt gezien kan het niet meer echt bekoren.

Bekijk meer beoordelingen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel
Inkom is zeer goedkoop
Alles staat er goed uitgelegd en de schermen waar je zelf dingen kunt ontdekken zijn zeer leuk.

Reizigers die Gallo-Romeins Museum bekeken, bekeken ook

Tongeren, Limburg Province
Tongeren, Limburg Province

In Gallo-Romeins Museum geweest? Deel je ervaringen!