Esmeraldaazizi9
Almere, Nederland

Heel lekker geluncht en gedineerd

Beoordeling van Ambiotel
5,0 van 5 bollen16 aug 2023 beoordeeld
De eerste dag lekker gegeten biefstuk van 300 Gr die zeer goed was klaar gemaakt. De tweede dag mosselen met lookroom ook heel erg lekker. Met de
Lunch pistolet met filet Americane ook heel erg lekker en heel goed gevuld
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Je kan hier lekker lunchende en dineren voor een schappelijk prijs. Bediening zeer vriendelijk.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Ambiotel
Bar/lounge
Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
  • Expedia.com
  • Priceline
0.5 km van Ambiotel
Meer hotels in Tongeren bekijken
Beoordeeld op 14 februari 2023 via mobiele applicatie

Via Social Deal een ontbijtdeal gekocht. Leuke deal. Ontbijt was erg goed verzorgd en uitgebreid. Alles wat je zou verwachten van een ontbijt was er. Broodjes, pannenkoekjes, bacon, ei, croissantjes, chocobroodjes en ook wat luxere producten zoals zalm en macarons. Lekkere verse jus d’orange en koffie.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 29 januari 2022

Hotel ligt centraal, parking dichtbij, mooie verzorgde kamers met mini-bar, ontbijt was uitgebreid, vers en lekker, goeie koffie, vriendelijk personeel. Restaurant en terras zijn heel uitnodigend en goed verzorgd. Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 6 oktober 2021

Goed hotel, top ligging om Tongeren te bezoeken. Parking bij door tussenkomst hotel gemakkelijk en voordelig.
Heel lekker ontbijt, goede bedden, mooie kamer. Door zijn centrale ligging vind je overal in de buurt bistro's en restaurantjes.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2021

Genoten van begin tot einde. Uiterst vriendelijke bediening, voortreffelijke maaltijden, lekker ontbijt.
Super ontvangst!
Kamer netjes. In het centrum van Tongeren, op amper 5 minuutjes wandelen van de grote markt.
Een aanrader!
Ook parking(betalend) heel dichtbij.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021

Ambiotel Tongeren Op bezoek bij Ambiorix

Via een combinatie van enkele Tv-programma’s bekeken wij de verblijfsmogelijkheden in Tongeren gekoppeld aan een bezoek aan de antiek- en brocantenmarkt op zondagvoormiddag. Gelegen aan de Veemarkt leek Hotel Ambiotel een goed aanbod en dat bleek ook zo, al waren er toch enkele minpuntjes.
De ruime maar enigszins gedateerde kamer was uitgerust met 2 (nogal smalle) bedden (doorliggende matras), LED-TV, bureau, diverse kastjes en gevulde minibar, koffieapparaat met padjes (tegenvallende smaak voor ons), waterkoker, apart toilet, badkamer met bad, spiegel, haardroger en enkele producten (waarvan de doosjes echter leeg waren). Ook spijtig dat de papieren onderleggertjes al lang aan vervanging toe waren maar blijkbaar steeds over het hoofd werden gezien. Van uit onze kamer hadden wij zicht op het daaronder liggende terras al werden wij niet gestoord door lawaai, ook niet op zondagmorgen toen de standhouders hun producten begonnen op te stellen.
Midden in de winkelstraten en op wandelafstand van de Grote Markt (waar Ambiorix staat) is het Ambiotel uitstekend voor een bezoek aan Tongeren. Achter het hotel is er een ondergrondse parking (11€/dag).
Het ontbijt was een schot in de roos! Een uitgebreide keuze aan verse producten, broodjes en koeken, granen en beleg, spiegeleitjes en spek, enz. Al bij al waren wij tevreden over onze hotelkeuze en het bezoek aan de oudste stad van België.

Datum van verblijf: juli 2021