Max & Shauny
Maastricht, Nederland

Alleen ontbijt

Beoordeling van Ambiotel
5,0 van 5 bollen14 feb 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Via Social Deal een ontbijtdeal gekocht. Leuke deal. Ontbijt was erg goed verzorgd en uitgebreid. Alles wat je zou verwachten van een ontbijt was er. Broodjes, pannenkoekjes, bacon, ei, croissantjes, chocobroodjes en ook wat luxere producten zoals zalm en macarons. Lekkere verse jus d’orange en koffie.
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
0.2 km van Ambiotel
Bar/lounge
Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
Volledig restitueerbaar
Restaurant
0.5 km van Ambiotel
Meer hotels in Tongeren bekijken
Beoordeeld op 29 januari 2022

Hotel ligt centraal, parking dichtbij, mooie verzorgde kamers met mini-bar, ontbijt was uitgebreid, vers en lekker, goeie koffie, vriendelijk personeel. Restaurant en terras zijn heel uitnodigend en goed verzorgd. Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 6 oktober 2021

Goed hotel, top ligging om Tongeren te bezoeken. Parking bij door tussenkomst hotel gemakkelijk en voordelig.
Heel lekker ontbijt, goede bedden, mooie kamer. Door zijn centrale ligging vind je overal in de buurt bistro's en restaurantjes.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 3 augustus 2021

Genoten van begin tot einde. Uiterst vriendelijke bediening, voortreffelijke maaltijden, lekker ontbijt.
Super ontvangst!
Kamer netjes. In het centrum van Tongeren, op amper 5 minuutjes wandelen van de grote markt.
Een aanrader!
Ook parking(betalend) heel dichtbij.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021

Ambiotel Tongeren Op bezoek bij Ambiorix

Via een combinatie van enkele Tv-programma’s bekeken wij de verblijfsmogelijkheden in Tongeren gekoppeld aan een bezoek aan de antiek- en brocantenmarkt op zondagvoormiddag. Gelegen aan de Veemarkt leek Hotel Ambiotel een goed aanbod en dat bleek ook zo, al waren er toch enkele minpuntjes.
De ruime maar enigszins gedateerde kamer was uitgerust met 2 (nogal smalle) bedden (doorliggende matras), LED-TV, bureau, diverse kastjes en gevulde minibar, koffieapparaat met padjes (tegenvallende smaak voor ons), waterkoker, apart toilet, badkamer met bad, spiegel, haardroger en enkele producten (waarvan de doosjes echter leeg waren). Ook spijtig dat de papieren onderleggertjes al lang aan vervanging toe waren maar blijkbaar steeds over het hoofd werden gezien. Van uit onze kamer hadden wij zicht op het daaronder liggende terras al werden wij niet gestoord door lawaai, ook niet op zondagmorgen toen de standhouders hun producten begonnen op te stellen.
Midden in de winkelstraten en op wandelafstand van de Grote Markt (waar Ambiorix staat) is het Ambiotel uitstekend voor een bezoek aan Tongeren. Achter het hotel is er een ondergrondse parking (11€/dag).
Het ontbijt was een schot in de roos! Een uitgebreide keuze aan verse producten, broodjes en koeken, granen en beleg, spiegeleitjes en spek, enz. Al bij al waren wij tevreden over onze hotelkeuze en het bezoek aan de oudste stad van België.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 21 juni 2021

Mijn dochter ging plots mee dus we hadden een grotere kamer nodig. Het enige wat nog geregeld kon worden was een zogenaamd appartement op de bovenste verdieping. Toen we binnen kwamen konden we bijna niet geloven hoeveel ruimte er was: 2 slaapkamers, een keuken met aparte eetruimte, een zitkamer 2 badkamers. Wij waren in eerste instantie erg blij. Toen we iets verder keken werden we minder blij: overal vlekken in de vloerbedekking de bank was niet echt schoon 1 airco in 1 kamer en met de temperaturen van de laatste dagen was dat niet fijn. De airco die er was kon alleen maar voluit blazen. De WC s en badkamers waren erg gedateerd en niet prettig; de douchekop was verstopt, de voegen waren veelal geel geworden, ze hadden spaanplaat gebruikt wat dus al beina helemaal vergaan was. nergens een haakje om je handdoek op te hangen en een stopcontact wat zo laag geplaats was dat het eigenlijk gevaarlijk is, en oh ja 2 lampjes naast het bed, maar geen stopcontact. Ik ben normaal echt geen zeur, maar de hele indruk was echt niet goed terwijl de rest vh Hotel er goed uitzag. ze kunnen zoveel meer doen met deze kamers en ze moeten echt wat doen aan deze kamers want deze was geen 4 sterren waard maar ik moest wel even €420 betalen voor een weekendje (wel inclusief ontbijt). Er was deze keer geen plek in ons vaste Hotel 'Caelus VII', maar die kamers zijn met 3 sterren echt zoveel mooier en beter. Helaas nooit meer Ambiotel als we weer deze kamer zouden krijgen.

Kamertip: Kamer 403 was heel erg groot ( 100 m2 +)maar toch wel shabby. oude meubels, gedateerde badkamers; vlekken in de vloerbedekking, etc.
Datum van verblijf: juni 2021