Priceline
Gratis annuleren tot 05/02/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreamsUS$ 113
TravelocityUS$ 114
Orbitz.comUS$ 114
Beoordeeld op 21 juni 2021

Mijn dochter ging plots mee dus we hadden een grotere kamer nodig. Het enige wat nog geregeld kon worden was een zogenaamd appartement op de bovenste verdieping. Toen we binnen kwamen konden we bijna niet geloven hoeveel ruimte er was: 2 slaapkamers, een keuken met aparte eetruimte, een zitkamer 2 badkamers. Wij waren in eerste instantie erg blij. Toen we iets verder keken werden we minder blij: overal vlekken in de vloerbedekking de bank was niet echt schoon 1 airco in 1 kamer en met de temperaturen van de laatste dagen was dat niet fijn. De airco die er was kon alleen maar voluit blazen. De WC s en badkamers waren erg gedateerd en niet prettig; de douchekop was verstopt, de voegen waren veelal geel geworden, ze hadden spaanplaat gebruikt wat dus al beina helemaal vergaan was. nergens een haakje om je handdoek op te hangen en een stopcontact wat zo laag geplaats was dat het eigenlijk gevaarlijk is, en oh ja 2 lampjes naast het bed, maar geen stopcontact. Ik ben normaal echt geen zeur, maar de hele indruk was echt niet goed terwijl de rest vh Hotel er goed uitzag. ze kunnen zoveel meer doen met deze kamers en ze moeten echt wat doen aan deze kamers want deze was geen 4 sterren waard maar ik moest wel even €420 betalen voor een weekendje (wel inclusief ontbijt). Er was deze keer geen plek in ons vaste Hotel 'Caelus VII', maar die kamers zijn met 3 sterren echt zoveel mooier en beter. Helaas nooit meer Ambiotel als we weer deze kamer zouden krijgen.

Kamertip: Kamer 403 was heel erg groot ( 100 m2 +)maar toch wel shabby. oude meubels, gedateerde badkamers; vlekken in de vloerbedekking, etc.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 september 2020

Zeer goed ontvangen. Vriendelijk en hulpzaam personeel. Niks is teveel gevraagd. Zeer mooie kamer met alle comfort. Top ontbijt en zeer lekker gegeten 2 maal in het restaurant. Zeker een aanrader wie Tongeren bezoekt. Bedankt personeel van het Ambihotel.
Nadine en Roland uit Gent

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Top service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top kamer en Top ontbijt!
De brasserie aan het hotel is ook Top super lekker eten!
De voorzorgmaatregelingen ivm de covid 19 waren ook Top!

Wij komen zeker nog is terug!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is niet geschikt voor mindervaliden, kamers zijn gewoon maar niet geschikt voor mindervaliden, bed lig een beetje door... ontbijt is echt ondermaats, echt triestig!!! Het eten in het restaurant is goed... auto kan men kwijt in de ondergrondse parking (betalend) of aan het station (gratis maar lig wat verder dan het hotel)... beetje saaie stad!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten overnacht in dit gezellige familiehotel. De kamer is van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht. De locatie van het hotel is TOP, net in het centrum van Tongeren. Ontbijt was heerlijk, ruim voldoende keuze en kwaliteitsvolle producten.

Datum van verblijf: januari 2020