Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 99
PricelineUS$ 105
Hotels.comUS$ 99
TravelocityUS$ 99
Agoda.comUS$ 97
eDreamsUS$ 97
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Top service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top kamer en Top ontbijt!
De brasserie aan het hotel is ook Top super lekker eten!
De voorzorgmaatregelingen ivm de covid 19 waren ook Top!

Wij komen zeker nog is terug!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is niet geschikt voor mindervaliden, kamers zijn gewoon maar niet geschikt voor mindervaliden, bed lig een beetje door... ontbijt is echt ondermaats, echt triestig!!! Het eten in het restaurant is goed... auto kan men kwijt in de ondergrondse parking (betalend) of aan het station (gratis maar lig wat verder dan het hotel)... beetje saaie stad!!!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben 2 nachten overnacht in dit gezellige familiehotel. De kamer is van alle gemakken voorzien en gezellig ingericht. De locatie van het hotel is TOP, net in het centrum van Tongeren. Ontbijt was heerlijk, ruim voldoende keuze en kwaliteitsvolle producten.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Kamers zijn zeer gedateerd.
Het bed lag niet lekker.
Het laken tussen de dunne matras en de boxspring was niet proper: er zaten haren en vuil tussen.
Ontbijt ok maar zeker geen wow-gevoel.
Prijs was veel te duur: 110 € per nacht + 15 € per persoon voor het ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

hotel is prima, verzorgd, vriendelijk onthaal. Ontbijtbuffet overvloedig aanbod, netjes gedekte tafels. Prijs/kwaliteit in orde.

Restaurant is minder aan te bevelen: lange wachttijden, te weinig personeel vermoeden we. Het vlees was te veel gebakken en was droog, de volgend ekeer kiezen we een beter restaurant...

Kamertip: hotel ligt in stad...
Datum van verblijf: juli 2019