3 maart 2018 beoordeeld

we verbleven in februari(carnavalweekend) in hotel ambiotel. Het hotel is ideaal gelegen om Tongeren te ontdekken( vlakbij de toeristische dienst).
We hadden een kamer met zicht op de veemarkt wat heel leuk was.
De kamer was groot en zeer proper. Het toilet is apart wat een meerwaarde is(wel wat krap van ruimte maar voor ons was dit geen probleem).
Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig.
We verbleven in half pension en dit is enorm meegevallen.
Bij een nieuw bezoek aan Tongeren gaan we zeker terug.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer warm onthaal - letterlijk en figuurlijk -super bediening met de glimlach - zeer lekker eten, zeker voldoende portie. En heerlijke koffie. normale prijsklasse, met de gratis vriendelijke bediening.
toegankelijk voor minder valide.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel locals, altijd correct behandeld op 1 keer na, een Italiaanse ober die vrij kort was. Lekkere en goed verzorgde gerechten. Hier kom je tot rust. En lekkers bij de wijn.
Met onze 5e jaar van de hotelschool Hasselt hebben we hun bijhorend hotel meermaals bezocht. Altijd vriendelijk ontvangen en de kamers zijn meer een 4 sterren waard dan de 3 die ze hebben.

Verbleef: december 2017, reisde alleen
Sigurd K, Eigenaar van Hotel Ambiotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Bedankt voor de mooie beoordeling

22 oktober 2017 beoordeeld

De prijs/kwaliteit van dit hotel is maar matig. We sliepen in het appartement met ouderwets interieur. Er is een keuken maar geen kookgerief, borden, bestek.
Er zijn geen gordijnen om de kamer te verduisteren en uit de douche kwam nauwelijks water door een verkalkte doucheknop.
Wel vriendelijk personeel, goed gelegen en stil.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
3 oktober 2017 beoordeeld

Ruime kamer, goed bed, vriendelijk service, uitgebreid ontbijt maar kwaliteit van de producten kan iets beter voor de gevraagde prijs! Verse fruitsla,maar te weinig divers fruit, goed fruitsap maar niet vers, youghurt lijkt meer op pudding blubber. Hier hetzelfde als voor het restaurant: niet slecht maar voor dezelfde prijs kan de kwaliteit veel beter. Eens degelijk proeven en andere merken uittesten!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner