Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Agoda.com
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 2 december 2017 via mobiele applicatie

Veel locals, altijd correct behandeld op 1 keer na, een Italiaanse ober die vrij kort was. Lekkere en goed verzorgde gerechten. Hier kom je tot rust. En lekkers bij de wijn😉.
Met onze 5e jaar van de hotelschool Hasselt hebben we hun bijhorend hotel meermaals bezocht. Altijd vriendelijk ontvangen en de kamers zijn meer een 4 sterren waard dan de 3 die ze hebben.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
Sigurd K, Eigenaar van Ambiotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Bedankt voor de mooie beoordeling

Beoordeeld op 22 oktober 2017

De prijs/kwaliteit van dit hotel is maar matig. We sliepen in het appartement met ouderwets interieur. Er is een keuken maar geen kookgerief, borden, bestek.
Er zijn geen gordijnen om de kamer te verduisteren en uit de douche kwam nauwelijks water door een verkalkte doucheknop.
Wel vriendelijk personeel, goed gelegen en stil.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Ruime kamer, goed bed, vriendelijk service, uitgebreid ontbijt maar kwaliteit van de producten kan iets beter voor de gevraagde prijs! Verse fruitsla,maar te weinig divers fruit, goed fruitsap maar niet vers, youghurt lijkt meer op pudding blubber. Hier hetzelfde als voor het restaurant: niet slecht maar voor dezelfde prijs kan de kwaliteit veel beter. Eens degelijk proeven en andere merken uittesten!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel! Heel erg lekker eten, je krijgt zeker waar voor je geld. Mooie kamers. Het hotel ligt midden in het centrum parkeren is dus betalend maar te voet kan je hier ook al veel doen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2016

We werden vriendelijk ontvangen en de kamer was keurig in orde. Parkeren bij het hotel was geen probleem en het ontbijt was geregeld met een uitstekend buffet.
Om Tongeren te bezoeken, kunnen we dit hotel aanraden.

Kamertip: Aan de achterkant is het erg rustig.
Datum van verblijf: augustus 2016