Beoordeeld op 28 augustus 2020

prachtig verbouwde hoeve met grote tuin en zwembad als welkome extra. Bijzonder gastvrije ontvangst, chef achter het fornuis en ..... die mag wat ons betreft rustig verder doen op deze wijze.
Grote aanrader. Wij komen in elk geval terug
familie Hautekeete - Roegies

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 30 juni 2020

Wij hebben 1 overnachting gehad in de junior suite van de b&b en alles was helemaal inorde. Prachtig zwembad, propere kamers, lekker en uitgebreid ontbijt. Uitbaters doen dit met hart en ziel. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 juli 2019

gelegen vlak bij een GR-pad in een mooie omgeving. Mooie, propere kamers en gastvrije ontvangst. Er was ook een zeer lekker ontbijt in buffetvorm. Het is een vroegere hoeve die omgebouwd is om gasten te ontvangen. Ze hebben enkele vriendelijke honden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

De Sterappel is een prachtig verbouwde boerderij met ruime kamers, een mooie tuin met zwembad en een gezellige binnenplaats. De eigenaars zijn heel gastvrij en serveren een uitstekende maaltijd. Wel na 17.00 aankomen, anders even bellen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

alles was top : gebouw en voorzieningen zelf ; het personeel èn de keuken : zowel het ontbijt als diner waren top
familiebedrijf : jong koppel met hun 2 dochters +schoonzoon, aangevuld met enkele medewerkers , waardoor de sfeer familiaal was, maar tegelijkertijd heel professioneel

Kamertip: kamers waren in orde; er was géén koelkast op de kamer, maar dit werd gecompenseerd door de koelkast in de gemeenschappelijke ruimte,
Datum van verblijf: april 2019