Beoordeeld op 30 juni 2020

Wij hebben 1 overnachting gehad in de junior suite van de b&b en alles was helemaal inorde. Prachtig zwembad, propere kamers, lekker en uitgebreid ontbijt. Uitbaters doen dit met hart en ziel. Zeker aan te raden!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 juli 2019

gelegen vlak bij een GR-pad in een mooie omgeving. Mooie, propere kamers en gastvrije ontvangst. Er was ook een zeer lekker ontbijt in buffetvorm. Het is een vroegere hoeve die omgebouwd is om gasten te ontvangen. Ze hebben enkele vriendelijke honden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

De Sterappel is een prachtig verbouwde boerderij met ruime kamers, een mooie tuin met zwembad en een gezellige binnenplaats. De eigenaars zijn heel gastvrij en serveren een uitstekende maaltijd. Wel na 17.00 aankomen, anders even bellen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

alles was top : gebouw en voorzieningen zelf ; het personeel èn de keuken : zowel het ontbijt als diner waren top
familiebedrijf : jong koppel met hun 2 dochters +schoonzoon, aangevuld met enkele medewerkers , waardoor de sfeer familiaal was, maar tegelijkertijd heel professioneel

Kamertip: kamers waren in orde; er was géén koelkast op de kamer, maar dit werd gecompenseerd door de koelkast in de gemeenschappelijke ruimte,
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hadden een normale kamer geboekt, maar kregen bij aankomst te horen dat we een upgrade gekregen hadden, en we zodoende in de welnesskamer konden verblijven. Sauna, bubbelbad, infrarood, mooi privé terras, alles zeer net en verzorgd. s'Avonds hebben we in het bijhorende restaurant gegeten, en ook dat was uitmuntend. Ze maakten er geen probleem van dat we iets later waren. Zowel de bediening als het eten waren top!
Het ontbijt 's ochtends was, zoals al de rest, heel erg verzorgd en zowel de gastvrouw, gastheer, als de rest van het personeel zijn erg vriendelijke en warme mensen die ervoor zorgen dat je niks tekort komt.
De Sterappel is een absolute aanrader, en wij komen in de zomer zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: april 2019