TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 juli 2019

De Sterappel is een prachtig verbouwde boerderij met ruime kamers, een mooie tuin met zwembad en een gezellige binnenplaats. De eigenaars zijn heel gastvrij en serveren een uitstekende maaltijd. Wel na 17.00 aankomen, anders even bellen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 april 2019

alles was top : gebouw en voorzieningen zelf ; het personeel èn de keuken : zowel het ontbijt als diner waren top
familiebedrijf : jong koppel met hun 2 dochters +schoonzoon, aangevuld met enkele medewerkers , waardoor de sfeer familiaal was, maar tegelijkertijd heel professioneel

Kamertip: kamers waren in orde; er was géén koelkast op de kamer, maar dit werd gecompenseerd door de koelkast in de gemeenschappelijke ruimte,
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hadden een normale kamer geboekt, maar kregen bij aankomst te horen dat we een upgrade gekregen hadden, en we zodoende in de welnesskamer konden verblijven. Sauna, bubbelbad, infrarood, mooi privé terras, alles zeer net en verzorgd. s'Avonds hebben we in het bijhorende restaurant gegeten, en ook dat was uitmuntend. Ze maakten er geen probleem van dat we iets later waren. Zowel de bediening als het eten waren top!
Het ontbijt 's ochtends was, zoals al de rest, heel erg verzorgd en zowel de gastvrouw, gastheer, als de rest van het personeel zijn erg vriendelijke en warme mensen die ervoor zorgen dat je niks tekort komt.
De Sterappel is een absolute aanrader, en wij komen in de zomer zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

een heel gezellige koppel die hun b&b uitbaat met liefde.
een voortreffelijke keuken, we hebben daar lekker gegeten.

we boekten direct terug om dit wk tussen de bloesems te gaan fietsen.
een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

+ Vriendelijk en familiaal onthaal ;
+ Mooie ruime kamer ;
+ Goed bed ;
+ Kleine zithoek ;
+ - Goede verwarming, maar kamer was niet voorverwarmd toen wij op afgesproken uur toekwamen ;
- Natte cel in badkamer en dit zonder afsluiting en afzuiging waardoor vochtige sfeer in slaapkamer na het nemen van douche ;
- zeer kleine lavabo ;
- kleine douchebak, geen afsluiting met deur of gordijn waardoor grote plassen ontstaan buiten douchebak...
(Uitbater begint nu met verbeteringswerken)

+ Restaurant/bistro van zeer goede kwaliteit en met verse ingrediënten (prijzen aan iets duurdere kant) ;
+ Mooie grote tuin ;
+ Van binnen getransformeerd gebouw in typisch Zuid-Limburgse hoevestijl ;