TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hadden een normale kamer geboekt, maar kregen bij aankomst te horen dat we een upgrade gekregen hadden, en we zodoende in de welnesskamer konden verblijven. Sauna, bubbelbad, infrarood, mooi privé terras, alles zeer net en verzorgd. s'Avonds hebben we in het bijhorende restaurant gegeten, en ook dat was uitmuntend. Ze maakten er geen probleem van dat we iets later waren. Zowel de bediening als het eten waren top!
Het ontbijt 's ochtends was, zoals al de rest, heel erg verzorgd en zowel de gastvrouw, gastheer, als de rest van het personeel zijn erg vriendelijke en warme mensen die ervoor zorgen dat je niks tekort komt.
De Sterappel is een absolute aanrader, en wij komen in de zomer zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

een heel gezellige koppel die hun b&b uitbaat met liefde.
een voortreffelijke keuken, we hebben daar lekker gegeten.

we boekten direct terug om dit wk tussen de bloesems te gaan fietsen.
een aanrader voor iedereen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

+ Vriendelijk en familiaal onthaal ;
+ Mooie ruime kamer ;
+ Goed bed ;
+ Kleine zithoek ;
+ - Goede verwarming, maar kamer was niet voorverwarmd toen wij op afgesproken uur toekwamen ;
- Natte cel in badkamer en dit zonder afsluiting en afzuiging waardoor vochtige sfeer in slaapkamer na het nemen van douche ;
- zeer kleine lavabo ;
- kleine douchebak, geen afsluiting met deur of gordijn waardoor grote plassen ontstaan buiten douchebak...
(Uitbater begint nu met verbeteringswerken)

+ Restaurant/bistro van zeer goede kwaliteit en met verse ingrediënten (prijzen aan iets duurdere kant) ;
+ Mooie grote tuin ;
+ Van binnen getransformeerd gebouw in typisch Zuid-Limburgse hoevestijl ;
+ Gelegen rechtover kerk van het rustige dorp Piringen ;

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Ze voorspelden slecht weer en dan heb je er al niet veel zin meer in, maar goed, het weekend is geboekt en daarmee uit. Maar dan arriveerden we in de Sterappel en het slechte weer was vergeten, want het is een paradijselijke plaats. We hadden de junior suite en konden het slechte weer dus buitensluiten door in ons bubbelbad of in onze sauna te gaan zitten of door lekker in de luie zetel te liggen of op de infraroodbank een boekje te lezen. Geweldige kamer, met mooi terras aan het zwembad dus we willen zeker nog eens terug in de lente of in de zomer!

De uitbaters waren supervriendelijk, ook voor onze golden retriever die mee was. We kregen een goede tip voor onze hondenwandeling die uiteindelijk op zaterdag winderig maar droog verliep en die duidelijk maakte hoe mooi de streek eigenlijk is. Ook qua museumbezoek volgden we de raad van onze gastheer op en Teseum in Tongeren was een goede keuze (gratis met lerarenkaart trouwens).

Het ontbijt is 'af' met vers gebakken spek en spiegelei en met verse pannenkoeken voor wie dat wenst. Wat heel fijn is: je hoeft 's avonds de deur niet meer uit om lekker te gaan eten. De gastheer is chef van taverne 'De sterappel' en de gastvrouw serveert de lekkere gerechten aan tafel, het vriendelijke babbeltje krijg je er gratis bij.

Deze uitstap liet - behalve dan mooier weer - niets te wensen over. Voor ons was dit niet ons laatste bezoek aan de Sterappel, zeker weten!

Kamertip: In de winterperiode is de juniorsuite een absolute aanrader.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 28 november 2018

We hebben hier 1 overnachting geboekt.

Zeer mooi, zeer rustig. Grote tuin.

's avonds hebben we gegeten in het restaurant: ECHTE AANRADER! De eigenaar is kok-traiteur.

Dit is om nog eens naar toe te komen en dan voor meer overnachtingen.

Datum van verblijf: september 2018