“Unieke smaakbeleving”

Le 54
Geclassificeerd als nr. 4 van 86 Restaurants in Tongeren
Prijsklasse: € 23 - € 143
7 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De ultieme restaurantbeleving. Gerechten die inspelen op zintuigen en smaak. Amuse die het hongergevoel aanwakkeren. Hoogstaand driegangenmenu, unieke smaakbeleving en presentatie van gerechten. Vriendelijke en persoonlijke bediening. In een woord toplocatie

Datum van bezoek: november 2023

16 juni 2023 beoordeeld

Over het eten, niets dan goed. Ilse kookt voortreffelijk.
We komen graag, maar het valt op dat ondanks dat we ruim op tijd (april) gereserveerd hadden voor een 40 jarig jubileum vandaag te vieren, de reservatie gewoon weg was. We waren ruim op tijd met reserveren! Het lijkt erop dat reservatie ter plekke bepaald wordt wie wel en wie niet. Het gaat blijkbaar te goed. Jammer dat jullie geen geautomatiseerd reservatie systeem hebben dat gewoon noteert. Vraag desnoods een aanbetaling.
verbeter dit svp.

Datum van bezoek: juni 2023
16 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voorbije weekend een ontbijt gereserveerd bij Le54 te Tongeren. Zeer goed ontvangen door de gastheer. Het ontbijt was werkelijk TOP, en zeer vlotte en vriendelijke bediening. Al op vele plaatsen geweest, maar dit was op alle gebieden echt TOP, spijtig dat het zo ver van ons deur is. Als je een weekendje Tongeren doet, zeker hier reserveren voor een ontbijt. Mvg, Rudi

Datum van bezoek: januari 2023
29 september 2022 beoordeeld

Le 54 is al jaren ons lievelingsrestaurant.
Aangename setting om te lunchen, zowel binnen als op het terras.
Lady Chef Ilse weet steeds heerlijke smaakcombinaties op het bord te brengen.
Alles in harmonie.
Alain is een fijne gastheer, met tussen de gerechten, regelmatig een plezierige noot.
Zeer goede traiteurdienst.
Hier klopt het totaalplaatje.
Bravo !

Datum van bezoek: september 2022
9 juli 2022 beoordeeld

De combinatie van de uitstekende keuken en de joviale bediening zijn het recept voor een niet te vergeten culinaire ervaring!

Elke keer weer weet Ilse ons te verrassen met haar superlekkere gerechten die de immer sympathieke Alain ons komt serveren.

Dit is het soort restaurant waar je nooit genoeg van krijgt.
Topteam, topfood en toplocatie!

Onze favoriet❤️

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Le 54 bekeken, bekeken ook

Tongeren, Limburg Province

In Le 54 geweest? Deel je ervaringen!