“All-in”

Prijsklasse: € 48 - € 135
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 november 2023 beoordeeld

Magis ligt midden in de stad en parkeren kan wel gemakkelijk in een van de zijstraatjes. We hebben hier zeer lekker gegeten met verrassende smaakcombinaties. Wat vind ik persoonlijk goed aan dit resto tov andere? Dat ze een all-in formule hebben. Dus aperitief, de 3 4 of 5 gangen, de aangepaste wijnen, de koffie met versnaperingen aan 1 prijs. Dus je weet op voorhand wat het je gaat kosten. Mijn vriendin drinkt geen alcohol en voor haar hadden ze telkens een bijkomende cocktail gemaakt.

Datum van bezoek: november 2023

30 september 2023 beoordeeld

Verschrikkelijk, peper duur in vergelijking met wat er op je bord ligt.
Geen haute cuisine, schijfjes tomaat met een schijfje ui overgoten met een in water opgelost bouillonblokje.
Een volgend gerecht een stuk vis, pladijs in de vorm van een 2 euro muntstuk, en dan doel ik hier de hoeveelheid vis.
Begeleidende wijn, met "werkt" hier met wijnen vanuit de streek. Help, dan mogen dat gerust goede wijnen zijn uit de streek.
In een betere brasserie in Frankrijk eet men veel beter en lekkerder voor minder geld. Ik zag toen ik vertrok sterren van de honger!

Datum van bezoek: september 2023
9 september 2023 beoordeeld

Een geweldige ervaring! Prachtig restaurant in een historisch pand. Heel vriendelijk personeel dat heerlijke gerechten uitserveert, en daarbij topwijnen heeft uitgekozen. Een hele grote aanrader! (NB: wij zijn kritische fine diners, en hebben reeds veel sterrestaurants bezocht, dus hebben een breed referentiekader) Alles is ook nog eens prettig geprijsd...

Datum van bezoek: augustus 2023
4 augustus 2023 beoordeeld

Een onverwachte zakenlunch geboekt. Maar wat een beleving. Reeds bij de ontvangt voel je je welkom met een perfecte bediening. Het eten was perfect. Heel lekker. De afsluiter met de verrassing van de chef maakte het compleet. Vakmanschap ten top
Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Datum van bezoek: augustus 2023
18 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier heerlijk getafeld en genoten van het 4-gangenverrassingsmenu. Heerlijke amuses met een lokale "champagne", twee mooie voorgerechten: een visbouillon met inktvis, verschillende soorten zeewier en noodles. Het andere was cevice stijl poon met mandarijn dressing en granito, en dunne plakjes van een wortel soort. Als hoofdgerecht lekker klaar gemaakte ibero varkensfilet met aardpeer. En als toetjes een klein Ijs, bonbons, een taartje met citroencreme en merengue, en een taartje van gecarameliseerde pecaannoten, peer en dolce de lece. Ieder gerecht was vergezeld van een zeer goed gekozen wijn. Natuurlijk als afsluiting een heerlijke espresso. Het personeel is erg aardig en kundig. Absoluut reserveren het is een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Magis bekeken, bekeken ook

Tongeren, Limburg Province

In Magis geweest? Deel je ervaringen!