Sunshine37028509951

Voor herhaling vatbaar

4,0 van 5 bollen14 jun 2024 beoordeeld
Een voldoende ruime kamer met fijne badkamer met regendouche. Het matras van het bed was zeker niet te hard. Bij aankomst was de ruime koelkast al opgestart. Op de moderne TV kan ook worden gecast en met je netflix abonnement kan je je series verder kijken. Jammer waren de papieren bekertjes op de badkamer, stevige bekers of glazen was comfortabeler geweest. Het ontbijt was simpel maar er was voldoende en genoeg variatie. Door de keuze uit 2 diners was er voor de meerderheid wel een goede keuze te maken, de samenstelling was afwisselend en smakelijk, alhoewel voor grote eters wellicht wat weinig. De activiteiten worden goed gewaardeerd, behalve de excursie naar Alden Bielsen. Twee keer een half uur wachten op de bus en opstappen op de hele andere plaats dan eerst gemeld getuigt van een slechte communicatie. Ook het laten staan van reizigers bij het ophalen kan niet de bedoeling zijn. Dit geheel verdient verbetering. Al met al hebben wij een fijne week gehad, nogmaals onze dank
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Sta niet te laat op, kan druk worden bij het ontbijt er is weinig ruimte. Geniet van alle andere...
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf.

We nemen de tips zeker intern op, om ons te kunnen verbeteren in de toekomst!

Team Eburon
Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
  • eDreams
4.0 km van Eburon Hotel - Different Hotels
0.4 km van Eburon Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Tongeren bekijken
Beoordeeld op 12 juni 2024

Aardig personeel, prima kamer, prima ontbijt. Schoon.
Diner op een vaste tijd, ivm arrangement. Dit zou beter (net als het ontbijt) variabel moeten zijn. Tip: achterkant bed vervangen door een zachte bed board. Wij stootten regelmatig beiden met ons hoofd tegen de rand van de plank ( vooral in de nacht, dan vergaten we het!) verder fijn dat je middenin de stad bent, alles is te kopen of te fietsen!

Datum van verblijf: juni 2024
Yannick Knapen, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

We nemen de tips zeker intern op, om ons te kunnen verbeteren in de toekomst!

Beoordeeld op 10 juni 2024 via mobiele applicatie

De enorme reclamecampagne van Enjoy kun je niet missen en wij zijn dus ook gezwicht voor het alleluja verhaal.
Maar eerlijk is eerlijk, we hadden ook al wat reacties gehoord van zeer tevreden kennissen.
Wij kozen voor hotel Eburon in Tongeren en dat was geen goede keus.
Het personeel is reuze vriendelijk en het hotel op zich best aardig, hoewel zeker geen 4 sterren.
Er wordt heel veel gelobbyd om de housekeeping over te slaan om wille van het milieu. Onzin. Het is duidelijk de personeelsbezetting en dat is op de kamer en zeker op de badkamer goed te zien. Dat kan en moet beter.
De grootste teleurstelling was het eten. Kansloos.
Ontbijt is aardig maar zonder enige variatie.
Lunch is zeer karig en fantasieloos.
Het diner is ronduit slecht.
We wilden het Enjoy concept eens uitproberen, maar voorlopig zijn we genezen. Misschien waren onze verwachtingen te hoog gespannen,maar zo ondermaats hadden we niet verwacht.
Jammer!.

Bedankt voor het achterlaten van deze review.
En bedankt voor jullie verblijf in hotel Eburon, hopelijk hebben jullie ervan genoten!

Jammer om te horen dat er ook enkele minpuntjes waren aan jullie verblijf. Wij zullen deze zeker intern opnemen, om deze punten te kunnen verbeteren in de toekomst!

Beoordeeld op 10 juni 2024

Heerlijk verwend deze dagen, prachtige kamer, mooie tuin, lekker eten en gevarieerd. Prettige all inclusief formule inclusief entertainment. Prachtig gerenoveerd klooster hotel midden in de stad. Mooie fietsroutes waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt

Beoordeeld op 30 mei 2024 via mobiele applicatie

Ongezellige kleine kamer en niet goed schoon. Onverzorgd hotel aan de buitenkant bij entree en bij de binnentuin. We hadden all in geboekt en de porties bij het diner te klein. Zeer beperkt ontbijt en fantasieloze lunch.
Positief was het personeel.... behulpzaam en aardig

Kamertip: Geen fijn hotel en jammer dat de Enjoy-organisatie dit zo aanprijst. Te duur voor wat ze leveren
Datum van verblijf: mei 2024
Yannick Knapen, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2024

Beoordeeld op 30 mei 2024

Accommodatie en vriendelijkheid personeel OK.
Voorzieningen aan de bar ondermaats.
Maaltijden beneden alle peil. Ontbijt: alle dagen hetzelfde en lege schotels onvoldoende snel aangevuld. Middagmaal: zelfde aanbod als ontbijt maar met toevoeging van smakeloze soep. Avondmaal: grootkeuken met industrieel gemaakte producten.

Datum van verblijf: mei 2024