Frans V

Prima hotel, echte aanrader

4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Goed hotel met mooie kamers, het warme water mag wat sneller komen, kost nu vele liters water eer het warm komt. Het eten is was ook prima. Overdekte fietsenstalling met laadpunten zou echt een verbeterpunt opleveren. Goed avondprogramma en heel vriendelijk. personeel, top.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor het achterlaten van deze review.
En bedankt voor jullie verblijf in hotel Eburon, hopelijk hebben jullie ervan genoten!

Jammer om te horen dat er ook enkele minpuntjes waren aan jullie verblijf. Wij zullen deze zeker intern opnemen, om deze punten te kunnen verbeteren in de toekomst! Wij hopen dat u deze minpuntjes ook aan de receptie heeft doorgegeven, zodat we een oplossing konden aanbieden.

Team Eburon
Het meest centrale Boutique hotel in Tongeren.
  • Expedia.com
  • Priceline
0.4 km van Eburon Hotel - Different Hotels
Meer hotels in Tongeren bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Kamer 303: ruime kamer met airco, view heel beperkt/dakramen. Sanitair: bad, inloopdouche met regendouche= top. Helaas geen 2 flesjes water op de kamer. (In 2023, kamer 306 wel voorzien). Incheck online, sleutelkaart eenvoudig te verkrijgen, helaas geen welkomst-cava voor 2, vorig jaar was dit wel voorzien. Receptie-onthaal omstreeks 19:30u: niemand bereikbaar om nog iets te drinken in de onthaalruimte. Dus niks...verkrijgbaar, wel een minpuntje. Het ontbijt was uitgebreid en á volonté om uzelf te bedienen, helaas niets van fruit aanwezig. Dus veel minder tevreden in vergelijk met ons verblijf vorig jaar op zaterdag/zondag/antiekmarkt augustus 2023. Wel wat een tegenvaller, ook parking Julianus, liften defect, wat vuil... maar dit als aanvulling, niet relevant met hotelverblijf.

Kamertip: Centrale ligging, ruime kamers op 3de etage.
Datum van verblijf: mei 2024
Yannick Knapen, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Bedankt voor het achterlaten van deze review.

Uiteraard krijgen gasten nog steeds een welkomstdrankje, maar vermoedelijk is er hieromtrent een miscommunicatie begaan.

Jammer genoeg kunnen wij niets doen aan de liften van de parking omdat dit onze parking niet is. Wel namen wij hier reeds contact over op met hen.

4 weken geleden beoordeeld

Bij aankomst ging de toewijzing van de kamer tot twee maal verkeerd. We kregen twee maal een kamer die al bezet was. Zowel het ontbijt als het diner op alle dagen was niet wat wij als trouwe Enjoy gasten gewend waren. Met name het diner was karig en eenvoudig, het leek wel of dat het ''kant en klaar'' maaltijden waren. De mensen die er werkten waren wel super vriendelijk en behulpzaam

Beoordeeld op 10 mei 2024

Mooie locatie met parking om de hoek wel 43€ betaald voor 2 dagen terwijl dagticket 13€ geprijsd staat. Er was geen personeel aanwezig dus moeilijk te vragen waar die vergoeding op sloeg van P Julianus. Vriendelijke mensen aan de receptie van EbuRon n verbaasd dat er de eerste avond live music van een zanger was en de derde avond bingo. Had dit niet verwacht. Ontbijt viel wel beetje tegen in aanbod en organisatie. Niet duidelijk bij aankomst en niet genoeg dekkingen. Enkele tafels met naamkaartjes en anderen niet. Onduidelijk waarom. Ontbijthulp wel heel lief en direct hulpvaardig om bestek te halen. Ook aangenaam verrast dat koffie/thee/water ganse dag gratis beschikbaar is naast de receptie. Jammer genoeg maar s anderendaags toevallig opgemerkt. Kan mss bij inchecken vermeld worden

Beoordeeld op 9 mei 2024

Wij waren met fietsgroep van om vanuit Tongeren 4 dagen te mountainbiken.
Eburon was goeie uitvalsbasis. Prima kamer met stortdouche, goeie bedden, een uitgebreid ontbijt en goed diner. Personeel super gastvrij en aardig. Aanrader dus!

Datum van verblijf: mei 2024
Yannick Knapen, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Cas,

Hatrelijk bedankt voor deze top review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf.
Wij hopen jullie in de toekosmt terug te mogen verwelkomen.

With Different regards,

Beoordeeld op 8 mei 2024

Kamer was niet de select room, zoals geboekt bij ViaLuxury voor €111,50 + €8,70 administratie & beheerkosten extra. We kregen een erg saaie kamer: geen badmantel, badslippers, koffie/theefaceliteiten, glazen, gevulde koelkast, geen welkomst drink, geen "champagne"ontbijt.
We zijn vaste klanten, zeker 5 keer geweest, altijd zeer tevreden, Maar deze keer zal wel de laatste zijn,helaas! Het hotel is lang niet meer zo,zoals het was. Geen aanrader!

Bedankt voor het achterlaten van deze review.

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens was tijdens uw verblijf, maar om deze reden waarderen wij uw feedback des te meer zodat wij deze punten kunnen verbeteren!
We zullen uw feedback intern opnemen met de relevante teams.

Wij hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen om jullie het "Different"-gevoel te laten ervaren.