Priceline
GRHV
Brussel, België
1910
Rustig hotel in een doodse stad
4,0 van 5 bollen26 nov 2023 beoordeeld
In centrum gelegen rustig hotel. Ruime kamers. Goed bed. Zithoek staat wat in een verloren hoek en is niet echt gezellig. Mooi, ruim bad.
Hoge plafonds waardoor kamer moeilijk op temperatuur te krijgen is.
Opkuis van de kamer gebeurt niet echt grondig. Veel stofwebben en onder bed nog vuile zakdoek.

Ontbijt is gevarieerd.
Datum van verblijf: november 2023Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Eburon Hotel - Different Hotels
    4.2 km van Eburon Hotel - Different Hotels
    Spa
    Meer hotels in Tongeren bekijken
    Beoordeeld op 26 november 2023

Zeer vriendelijk personeel, hele goede ligging, alle faciliteiten op wandelafstand. Kamer was netjes genoeg.
    De kamer was helaas ijskoud. Bij het melden aan de balie, hoorde ik nog mensen over exact hetzelfde klagen.
    De verwarming op de kamer werkte niet, waardoor het de hele nacht koud was, en dus ook geen verwarming op de badkamer..
    Ook in de ontbijtruimte zeer koud, ontbeten met jas aan. Het ontbijt zelf was matig. Broodrooster was stuk, en nogal beperkte keuze.

Datum van verblijf: november 2023
    Yannick Knapen, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2023

Beste Lies,

Bedankt voor het delen van jullie feedback!
    Het spijt ons te vernemen dat niet alles naar wens was, dit werd intern reeds doorgegeven.
    Hopelijk mogen we jullie in de toekomst alsnog een keer verwelkomen bij ons. Neem in dat geval zeker rechtstreeks contact op met ons.

With Different Regards,
    Team Eburon

Beoordeeld op 26 november 2023 via mobiele applicatie

De kamer was niet heel schoon, spinnenwebben en vlekken op de wc deur, de toilet stonk en een zwarte toilet oogt niet fris. De kraan was niet goed. We gingen om 10:30 ontbijten en toen waren een aantal dingen al op en werden niet meer bijgevuld.
    De locatie en het gebouw zijn wel super.

Datum van verblijf: november 2023
    Yannick Knapen, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2023

Beste, bedankt voor uw review. We vinden het spijtig dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak met de netheid van de kamer. We streven ernaar om al onze gasten een comfortabel verblijf te bieden en zullen uw feedback intern met ons team opnemen. Daarnaast willen we ons excuseren dat er geen duidelijke communicatie was over de aanvulling van het ontbijt. Aangezien we als hotel bewust met het milieu willen bezig zijn, willen we verspilling zoveel mogelijk tegengaan. Om deze reden kan het zijn dat niet alles meer wordt aangevuld als we zien dat er nog maar enkele mensen moeten komen ontbijten. Uiteraard is het altijd mogelijk te vragen wat u graag wenst en brengen we dit graag aan tafel voor u. We hopen dan ook van harte dat u dit aan onze medewerkers heeft gevraagd, zodat we u hierbij konden helpen. Hopelijk heeft u alsnog kunnen genieten van uw verblijf. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen. Hopelijk, tot een volgende keer. With Different regards, Team Eburon

Beoordeeld op 24 november 2023

We hebben genoten van ons verblijf in het Eburon Hotel (via een aanbieding van TravelBird). Mooie kamer in een oud klooster/hospitaal. Goede bedden. Heerlijk ontbijt. Topbediening.
    Het hotel is centraal gelegen en een ondergrondse parking is vlakbij.
    Mini minpuntjes waren: airco-lawaai in de kamer; de toegang tot het hotel was nog niet verlicht (donkere regenachtige dag) bij aankomst waardoor we toch even moesten zoeken

Datum van verblijf: november 2023

Beste, hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback. Het is fijn te horen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf bij ons. De feedbak omtrent het geluid van de airco nemen we intern op om te kijken wat we hieraan kunnen doen, het is namelijk onze prioriteit om de ervaring van onze gasten continu te verbeteren. Daarnaast staat onze verlichting aan de inkom normaal altijd aan wanneer het donker is, maar wellicht zal één van onze medewerkers dit vergeten zijn op de dag van jullie aankomst, waarvoor onze excuses. Nogmaals bedankt voor uw tijd om deze feedback te delen met ons. Hopelijk, tot een volgende keer. With Different regards, Team Eburon

Beoordeeld op 19 november 2023

Fijn en mooi hotel, prima locatie, mooi ingericht in prachtig pand. Prima ontbijtje. Wifi echter is rampzalig, geen of slechte en iedere keer uitvallende verbinding, moet wat aan gedaan worden, is nu feitelijk onbruikbaar.

Datum van verblijf: november 2023
    Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2023

Beste,

Bedankt voor jullie verblijf in het Eburon hotel. Wij vonden het fijn jullie te mogen verwelkomen.
    Onze excuses voor de Wi-Fi problemen die voorviellen tijdens het verblijf, wij hopen dan ook dat dit persoonlijk aan de balie bij ons is gemeld zodat wij een passende oplossing konden bieden.

Namens het Eburon team wensen wij jullie nog een fijne avond en hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 19 november 2023

Vriendelijk personeel, propere kamer.en centrale ligging. Alleen jammer dat 1 (propere) handdoek vol vlekken stond. Verder zou het fijn geweest zijn moesten er een tweede paar kussens aanwezig geweest op de kamer.

Beste,

Bedankt voor jullie verblijf in het Eburon hotel.
    Wij vonden het fijn jullie als gasten te mogen verwelkomen. Verder nemen wij de feedback op om zo toekomst gericht te kunnen verbeteren.

Nog een fijne avond verder en wellicht tot een volgende keer!

Team Eburon