Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 122
Hotels.comUS$ 122
TravelocityUS$ 122
Beoordeeld op 27 november 2022 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, zeer ruime kamer, perfecte badkamer, zeer ruim bed, koffie voorzien op de kamer.
Enig persoonlijk minpuntje, zeer kleine hoofdkussens, geen extra kussens voorzien op de kamer.
Prachtige renovatie van het voormalig klooster.
Ontbijt zeer ruim en lekker, voldoende variatie.
Parking gratis op 500m of betaalparking net naast hotel, 11 euro per dag.
Prijs kwaliteit verhouding dik in orde.
Vriendelijke en gedienstige bediening.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: november 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2022

Beste Ronald,

Dankjewel voor jullie verblijf bij ons!
We zijn blij te vernemen dat jullie een prettig verblijf hadden en verwelkomen jullie graag een keer opnieuw!

With different regards,

Beoordeeld op 23 november 2022

Geen charmant ontvangst, welkomstdrankje: "mag u zelf inschenken, daar staat het",
kamer koud en weinig smaak (voor een romantisch weekendje weg), koffiemachine van "dilonghi" op de kamer werkt niet met Kruidvat koffiecups (armoedig).
Daar tegenover staat wel een heerlijk uitgebreid ontbijt de volgende morgen.
Jammer dat de glazenwasser op onze kamer de ramen aan het doen was toen we terugkwamen. we waren niet uitgecheckt. Waar blijft de privacy.

Datum van verblijf: november 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2022

Goedenavond,

Allereerst bedankt voor jullie verblijf in het Eburon Hotel. Wij vonden het fijn jullie als gasten te mogen verwelkomen.
Wat jammer om te horen dat niet alles volledig naar wens is geweest.
Al onze kamers beschikken over reeds nieuwe Nespresso machines, wat jammer dat de machine niet werkte hopelijk heeft u dit gemeld aan de receptie dan konden wij u verder helpen. Wat betreft de andere puntjes die u noemt, dit gaan wij intern zeker bespreken en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurd.

Ik wens jullie nog een fijne avond verder en hopelijk mogen wij jullie in de toekomst terug verwelkomen.

Beoordeeld op 11 november 2022

Alles was perfect in orde,mooie kamers,vriendelijk personeel,lekker ontbijt.
Zelfs een welkomdrankje was voorzien.We zullen bij een volgend bezoek aan Tongeren zeker in dit hotel verblijven.Tongeren is ook een zeer gezellige stad met veel bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: november 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2022

Beste Marc,

Bedant voor het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf. Het was voor ons een plezier om jullie te verwelkomen. Wij hopen jullie in de toekosmt terug te mogen verwelkomen.

With Differents regards,

Beoordeeld op 7 november 2022

Best fijn hotel, centraal gelegen in de stad.
Kamer was netjes maar toch beetje verouderd. De tijd van vast tapijt is echt voorbij denk ik.
Lakens waren ook niet super proper. Maar ergste vond ik, en dat is persoonlijk, heel de nacht de ventilatie die staat te draaien met het nodige gezoem tot gevolg.
Ontbijt is verzorgd en zeker voldoende.
Vriendelijke bediening alsook in het restaurant in het mooie kader van het oude klooster.

Datum van verblijf: november 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2022

Beste Wim,

Bedankt voor uw bezoek en de feedback!
Fijn om te vernemen dat jullie hebben genoten van het ontbijt en de ligging.
De mindere punten zijn ondertussen opgenomen met ons team, ook bedankt om dit door te geven!

Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 4 november 2022

Geweldig gelegen in klein stadje met toch heel wat kleinhandel nog. Alles en iedereen typisch Limburgs oer-vriendelijk en gemoedelijk... chique hotel, mooi in de stijl gebleven ook. De douche rook wel een beetje weinig fris en het bed voor de kleine was toegevoegd en uiteraard wel van mindere kwaliteit maar we zijn binnen gekomen met een wauw-gevoel en zo zullen we het hotel zéker herinneren ook. Héél mooi!

Datum van verblijf: november 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Beste Jurgen,

Bedankt voor jullie mooie review. Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.
De verbeterpuntjes zullen zeker genoteerd worden en intern verder besproken worden.
Graag ontvangen wij jullie terug in de toekomst.

With Different regards,