Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 117
PricelineUS$ 117
TripadvisorUS$ 117
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
Beoordeeld op 20 september 2022

Prima locatie in het centrum van de stad.
Vriendelijk personeel. Nabijheid van het Esaki restaurant is een pluspunt.
Afwerking kamer kan beter en de kleine mankementjes kunnen snel opgelost worden.
Zeer goed bed. Zithoek is in afstand ver van de kleine flatscreen.

Datum van verblijf: september 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2022

Beste,

Bedankt voor jullie review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf. We zullen de minputnjes zeker met ons team bekijken. Wiij hopen jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Team Eburon

Beoordeeld op 18 september 2022

slecht ontbijt voor zo een prijs 175,- en enkel gewone goedkope kaas , kip charcuterie , salami en ei... om 09.00 uur was alles op. Fruit was niet meer fris.
zeer lawaaierig gang. Ik had veel meer verwacht.

Datum van verblijf: september 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2022

Beste Phillipe,

Bedankt voor de review. Het spijt ons dat niet alles naar wens was tijdens jullie verblijf. Wij hopen dat jullie dit aan de receptie hebben gemeld zo dat er een oplossing kon gevonden worden. Wij hopen jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 september 2022

Iedereen is erg vriendelijk. Kamer is modern en nieuw. Bedden zijn goed.
Jammer is wel, dat het hotel niet berekend is op mindervaliden.
Als je naar de ontbijtzaal wilt moet je buitenom door de tuin met je rollator of rolstoel.
Bij de ontbijtzaal aangekomen was de openslaande deur kapot en ging niet open.
Een andere deur werd opengemaakt maar er moesten eerst tafels en stoelen worden verplaatst. Gelukkig wordt er meegedacht en een oplossing gezocht maar wij voelden ons daardoor wel bezwaard.

Kamertip: Lastig toegangkelijk voor mindervaliden
Datum van verblijf: september 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2022

Bedankt voor jullie leuke review. Fijn om te horen dat alles naar wens was tijdens jullie verblijf. Wat de minder puntjes betreft, daar zullen we zeker een oplossing vinden voor in de toekomst. Wij hopen jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 31 augustus 2022

Super verblijf . Mooie grote kamer. Excellent ontbijt en heel vriendelijk. En…. Koffieapparaat op de kamer. Fietsenberging in de kelder.zeer centraal gelegen. Bedden van goede kwaliteit. In 1 woord een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2022

Beste Marleen,

Bedankt voor het achterlaten van deze leuke review. Wat fijn om te horen dat jullie van de kamer en van het ontbijt hebben genoten.
Wij hopen jullie in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 augustus 2022

Mooie setting van het hotel. Goeie ligging in centrum. Betalende parking in centrum, gratis parkings op 10-15 min. stappen van hotel. Vriendelijk personeel. We verbleven er 5 nachten en iedere dag werden de bedden mooi opgemaakt, gebruikte koffietassen opgekuist en iedere dag verse handdoeken (iets dat naar mijn mening & ecologisch overbodig is). Mooie badkamer, maaar ws bril was breedte van de wc pot rand en dus zeer ongemakkelijk. Er kon even goed geen bril op geweest zijn. Kamer kon likje witte verf gebruiken (vuile wanden).
Het dubbel bed was aangenaam om in te ligggen. Wel oppassen met de leg schap net aan het hoofdeinde. Extra kussens waren niet aanwezig.
De bureau was minimaal. 2 stoelen en Nespresso koffiezet was aanwezig.
Zeer negatief: alle geluid op de gangen was hoorbaar. Geen geluidsdichte deuren. Iedere stem, rollen van koffers en zelfs voetstappen waren hoorbaar op het hard synthetisch tapijt. Nochtans was het helemaal niet druk in het hotel. De gangen roken ongemakkelijk. Dichtslaan van de deuren ver uit de gangen hoorbaar in de kamer.
De ventilatie (koud/warm) was moeilijk af te stemmen (aangegeven temperatuur klopte niet) en enorm luidruchtige ventilatie. Enige oplossing was 's nachts uitzetten wat met hete dagen/nachten niet aangenaam was).
Verlichting werkte niet goed/gebrekkig.

Kamertip: Breng oordopjes mee. Als je langdurig blijft, vraag naar de meer afgelegen kamers met minder passage. Uitleg ventilatie systeem vragen.
Datum van verblijf: augustus 2022
Khaled Naya, General Manager van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Dear guest,

We want to thank you for your feedback. We are happy to read that you liked a lot in our hotel.
Unfortunately, we see that there are also some areas for improvement.
You could have asked for the extra pillows at the reception. We do not provide these as standard in our rooms, but are happy to provide them when requested.
There is indeed a synthetic carpet in our hotel. This was chosen because it does not bother people with allergies. It is true that this dampens the sound less than other types of carpet.
We are sorry to read that the ventilation and airconditioning system did not work optimally. However, we are committed to this by cleaning and updating it regularly. It is therefore also nice that you indicate this, so that we can certainly pass this on to our technical service so that it can be worked on.

We certainly hope to welcome you again in our hotel!

With Different regards,

Team Eburon