Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 167
Hotels.comUS$ 167
PricelineUS$ 167
TravelocityUS$ 167
eDreamsUS$ 167
Orbitz.comUS$ 167
Beoordeeld op 2 mei 2022

Heel propere kamers wel een bizarre minder fijne reuk op de gangen.

Qua ontbijt: kies NOOIT de laatst shift want OP = Op en er wordt NIET bijgevuld, spijtig dus we hadden geen keuze in bv croissant, eiersalade, fruit, dessertjes, charcuterie enz....
wel genoeg confituur, choco enz

Kamertip: Deuren van de kamers maken heel veel lawaai bij dichtdoen
Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Agency / Consultant van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Beste Gina,

Dankjewel voor jullie verblijf in Eburon en het schrijven van deze review.

Fijn dat jullie hebben genoten van de kamer!
Wat het ontbijt betreft is het zeker niet de bedoeling dat de gasten die iets later komen niet kunnen genieten van ons buffet.
Dit wordt dus zeker opgenomen met ons ontbijtteam.
Wij hopen jullie alvast opnieuw te kunnen verwelkomen bij ons!

Beoordeeld op 1 mei 2022

Heel vriendelijke ontvangst, we kregen een glaasje bubbels aangeboden voor onze huwelijksverjaardag. Zeer mooi hotel met een perfecte ligging. Onze zeer propere select kamer was een streling voor het oog. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel (esaki). Het uitgebreide ontbijt was heerlijk. Kortom we hebben enorm genoten en komen zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2022
Different Hotels, Agency / Consultant van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2022

Beste,

Allereerst bedankt voor jullie reservatie in Eburon Hotel. We zijn blij om te horen dat alles naar wenst was.
Wij vonden het fijn jullie als gasten te mogen verwelkomen en hopen jullie in de toekomst terug te zien.

Fijne dag!

Beoordeeld op 20 april 2022

Select kamer OK, ontbijt uitgebreid en lekker, restaurant sfeervol én lekker, centraal gelegen in het centrum, doch rustig. Jammer dat er geen gratis parking is bij het hotel, wel op 10 minuten te voet

Datum van verblijf: april 2022
Different Hotels, Agency / Consultant van Eburon Hotel - Different Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Beste Hugo, wat fijn dat we jullie mochten verwelkomen bij ons! Bedankt dat u even de tijd heeft genomen voor het plaatsen van deze excellente review. Dit is een bekroning op onze dagelijkse inzet, waarvoor onze dank. Hopelijk zien we jullie nog eens terug in Tongeren! Team Eburon

Beoordeeld op 19 april 2022

Vlotte ontvangst, verzorgde kamer. Wel tot 4 uur in de nacht niet kunnen slapen door het café rechtover het hotel waar een kareoke fuif aan de gang was, waardoor er enorm veel nachtlawaai was. Ontbijt was dan wel verzorgd met veel keus.

Beste,

Haartelijk bedankt voor jullie review. We vonden het heel fijn om jullie als gasten te verwelkomen. Het spijt ons dat jullie nacht werdt onderbreekt door het nachlawaai. We hopen jullie in de toekomst terug te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 april 2022

Mooie locatie in de stad , ruime moderne kamers!
alles super ! heel uitgebreid en gevarieerd ontbijt.
Romantisch verblijf met gekoelde fles bubbels op de kamer.
Vriendelijk onthaal en heel propere accomodatie !

Datum van verblijf: april 2022

Beste, wat fijn om te lezen dat alles zo naar wens is geweest tijdens jullie verblijf. Wij vonden het fijn jullie als gasten te mogen verwelkomen. Nog een fijne dag gewenst en hopelijk zien we jullie nog een keertje terug in Tongeren! Team Eburon